Pozerám, že výprava L72 je fraška na šetrenie. Ako som myslím aj tu spomínal, tak sa prejavilo, že nemajú dosť 12 m vozov. Mohli by túto komédiu skončiť a vrátiť sa k 18m na celú výpravu.
Je to bežný štandard, veď čísluje sa tak, že najvyššie poriadia sú vždy špičky, viď. 4/26, 4/28, 4/30. Potom počas dňa sa lepšie orientuješ v CP, lebo poradia idú po sebe. Predstav si, že na 1 by platilo tvoje pravidlo a po 1/3 by došla zrazu 1/5, čo je nezmysel, je to aj pre orientáciu vodičov. Netreba vymýšľať, kedysi Krasňany a Jurák mali presne opačne párne/nepárne a niekedy sa to ani neriešilo, je to dobre ako to je.
Neviete, prečo došlo ku zmene označenia poradí na e1? Predtým bolo nepárne = JD, párne = K, tak ako je to stále na e4,9. Prečo je to systémom 1-5 = JD a 6-9 K? Viem, že e1/8,9 sú ranná špička, ale čo by sa stalo, keby e1/1-3-5-7-9 boli celodenky z JD, e1/2-4 celodenky z K a poradia 6-8 Pdšr z Krasnian? Viete niekto niečo o tom?
Pamätám si verziu so slovom "odstrateňte".
Nám firma preložila v návode na lokomotívu "Die Lok abrüsten und wieder aufrüsten" (deaktivovať a opäť oživiť (reštartovať)) ako "Lokomotivu rozmontujte a smontujte".
Neskôr myslím boli aj horšie verzie prekladov. Mňa skôr vždy zaujalo to, že tam neboli tie červené páky. Nápis na dverách mal tiež 2 verzie: POZOR! OTEVÍRAJÍ SE DOVNITŘ! a ... OTVÍRAJÍ... (bez e).
A Ikarusy 280 to mávali akousi pomaďarčenou češtinou. Nespomeniem si na presné znenie, ale zábavný bol napríklad návod na otvorenie núdzového východu (odistenie krytu stropného vetráku).
Ja som kedysi videl tieto nápisy pretvorené na
AK STOJÍ, DRŽ SI
a
PREUKÁŽTE SA PRDPLATNÝM CESTOVNÝM LÍSTKOM STATNÝM CESTUJÚCIM
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto