Zmena letného času zo soboty na nedeľu o hodinu dozadu ovplyvní jazdu dvoch nočných diaľkových vlakov ZSSK. Zostanú stáť vo vybraných staniciach a v jazde budú pokračovať po hodine už podľa stredoeurópskeho času.
Pôjde o tieto vlaky:
R 614 TATRAN ZEMPLÍN (Humenné 21.54 – Košice 23.45 – Bratislava hl. st. 5.49) s príchodom do Ružomberka o 02.05 LČ, odchod o 02.06 SEČ;
R 615 TATRAN ZEMPLÍN (Bratislava hl. st. 22.53 – Košice 05.01 – Humenné 06.33) s príchodom do Kraľovian o 02.07 LČ, odchod o 02.09 SEČ.
Nemôže sa to robiť tak, že sa počet cestujúcich v Škodovkách iba vynásobí dvomi (tento systém by nepokryl iba ŽST NM), keďže je každý druhý spoj so Škodovkou, keďže som si ešte nevšimol, že by niekedy bola nejaká linka (okrem 3 a cez víkendy 1) čisto škodovková, keďže na to by sme (cez pracovné dni) nemali dostatok vozov?
Nejako sa nám pomenila víkendová výprava, Capy sa vrátili na L98, zatiaľ čo na L83 a L68 išli NBcka. To je trvalý stav alebo len nejaká posilova doprava?
Ja keď idem pár zastávok stojím ale keď je cesta cca 52minút zo 65 a to Tedomom abo Sorom zadok je usedený a bolí, no používam inú dopravu a to bicykel, prípadne peši z práce cca 2h peši no všetko od okolností, počasí a ako sa vychrochním
No to je práve o tých rovných, anatomicky nijak nevytvarovaných plechoch či tvrdých plastoch potiahnutých látkou bez výplne. Tiež si za tú 25-minútovú cestu, čo denne absolvujem 2x, musím rôzne poposadnúť, aby ma zadok až tak nebolel... Anatomicky dobre tvarované tvrdé sedadlá v T3-kách tak nevadili. Najlepšie boli klasické čalúnené RTO sedadlá, ktoré mali aj neskoršie série 9Tr a prvé 14Tr.
Mne sa dobre sedelo v drevených sedadlách keď jazdili TAMy, pretože sa šmýkalo na nich v zákrutach. Niektorí si spomínajú na voz 2400 s plast. sedačkami na linke 71 býval často. Keď cestujem v Ivecu či Sore ma zadok bolí
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek