Aj to Iveco (spolu s FCLEI) sa asi pokazilo, takže to asi nie je zrovna najlepšia záloha (pokiaľ na nich neprebehla aj väčšia oprava, tak by to nie je ani prekvapivé) a bolo by dobré urýchlene objednať ďalšie minibusy (veď zmluva bola na 8 vozov, to naozaj nie sú peniaze na 4 minibusy?). Na 58 a 151 by sa mohli dočasne nasadiť BN10,5, kým sa spojazdnia SU8,6 a potom by sa snáď muselo jazdiť len minimum Rošer.
Neuveriteľná hanba DP! Najmodernejšie vozy (zo schodíkových) stoja, staršie alebo nemodernejšie jazdia. Pritom - ako sa to tu už opakovane uvádzalo - by stačilo všetky T3G presunúť na JD a T3P do Krasňan. Zjavne tam s nimi jazdiť vedia, keďže tam opakovane boli. A že na JD nemajú "papiere" na pedálové vozy? Administratívna hlúposť, všetci, čo tam boli zamestnaní aj pred r.2016, s nimi jazdiť vedia. Ide len o vystavenie oných "papierov". V Prahe je napr. toľko rôznych typov električiek a navyše sa medzi vozovňami bežne presúvajú, že predstava, že vodiči by neboli univerzálni, by znamenala kolaps električkovej dopravy.
Na Račku opäť nejaký problém. Kolóna áut od radlinského do Rače je až po Hodžovo námestie.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto