93/2 sa nakoniec nevymieňala? Lebo cca. 14:40 mala na Hodžovom námestí asi 3-minútový prestoj, ktorý bol spôsobený dymením sa od ľavej zadnej časti vozidla na zochovej a potom aj na Hodžku smer SAV. Tak som kričal na vodičku a následne stlačil prvýkrát v živote núdzové tlačidlo. Pri následnej prehliadke ktosi tvrdil, že to mohlo byť od výfuku, ale slovami iných cestujúcich, smrdelo to teda riadne a späť do toho vozidla som už nenastúpil, i keď som išiel na hlavnú a to vozidlo sa nakoniec pohlo tiež. A cca. 14:35 na Dvoroch smer Stn. Petržalka bola pojazdná dielňa.
Aj tak ale podľa mňa nie je dobré, keď sa dlhodobo uprednostňuje vypravovanie vysokopodlažných 15Tr pred nízkopodlažnými 31Tr. Tá vysielačka pri 15Tr je už len "čerešnička na torte."
Trolejbusy nepotrebuju a netankuju naftu Teda okrem 30trDG/6101-6115/ktorým nafta služi na pohon.Kurenie je urobene tak,že si špirálami na 600V ohreju v nádobe kvapalinu a daľej to funguje ako u autobusu /kde to može byť aj odpadové teplo od motoru/ U elektrobusu sa to takto nedá kedže by sme značne znižili dojazd /než by sme ohriali kvapalinu elektricky,/ preto je tam bufik.
Keby sa dielenským chcelo, tak to opravia. 6621 máva pokazenú vysielačku už niekoľko rokov a okrem výpravy moc veľký zmysel nemá. Na dorozumievanie sa väčšinou aj tak nepoužíva. Len som teda chcel podotknúť, že to nie je chyba toho voza a nijak to hodnotu voza neznižuje
Ja už som v Bratislave zažil túto zimu už aj vykúrený Citelis, tak či okrem nedostatočného vykurovacieho výkonu nebude chyba aj v šetrení a/alebo neúdržbe...
Tak je pravda, že v Citelisoch to vôbec nekúri, v tbusoch fúka z kúrenia aspoň vlažný vzduch.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3pa3ck3