Momentálne cez tieto sviatky nebolo treba toľko miest v busoch, dnes som zhodou okolností videl foto, kde zadná časť je opáskovaná a predná sa používala pre to lebo dopyt je minimálny(bolo to v ČR)
To vážne ideme riešiť plochu čistenia? Koľko sa tým ušetrí? 2 centy za rok? Rovno môže DPB prestať kupovať kĺbové vozy. Potrebuje DPB šetriť? Dochádzajú im peniažky? Ak hej, nech začnú od seba! Pred 2 rokmi cez Vianoce boli kĺbové vozy normálne a žiadny problém a plytvanie z toho nebolo. A inak ohľadom výpravy beriem aj vozy. Určite je lepší NB 18 City Euro 6 než polorozpadnutý Citelis alebo hučiaci Urbanway. Tedom ani nespomínam.
vacsiu plochu na cistenie beriem, ale co sa poctu dielov tyka, tam asi medzi vozidlami s rovnakym poctom "osi" (naprav) (a klbov, aby sme nahodou neskusali porovnavat "bezny" klbak s 15m solarisom ) az tak velky asi nebude...
Väčšie vozidlo = drahšia údržba (je potrebných viac náhradných dielov), väčšia plocha na čistenie,...
Nočáky podľa mňa nemôžu byť zrušené preto, lebo DPB funguje vo verejnom záujme a musí zabezpečovať aspoň základnú obsluhu mesta aj v noci a navyše nočáky využívajú aj vodiči, ktorých by asi ich zrušenie veľmi nepotešilo.
Hej? Prečo doteraz sa teda neznižovala kapacita? Prečo v ostatné dni je plné vypravovanie v poriadku, len práve počas Vianoc musí "šetriť" ? To akože DPB má tak malé tržby, že by musel tak šetriť? Však počet lístkov a tak sa s jarou ani nedá porovnať! A inak: ak väčšie vozidlo sa rovná väčšia váha, tak mali na 83 vypraviť SORy a nie Mercedesy! A zrušenie nočných liniek? To akože vážne? Ako sa majú dopraviť potom ľudia, ktorým končí práca v noci a nemajú sa ako inak dostať domov? To akože podľa teba by bolo v poriadku, keby niekto kto pracuje vo Vajnoroch a býva v Petržalke, aby išiel z Vajnor do Petržalky pešo v noci? Si normálny vôbec? Ak povieš že taxíkom, tak to radšej pešo. Môže kľudne stratiť aj 50 eur, čo jazdou MHD by utratil tak do dvoch eur. DPB by nemuselo šetriť, keby nemíňalo na blbosti! Prístup DPB je už normálne že horší než prístup Applu! Apple zahlási, že nebudú nabíjačky v balení, vraj "ekológia", ale ako sa dopravujú samostatné nabíjačky? A iPhony 12 majú USB-C kábel a nie USB-A, pokiaľ nemá iPhone 11, tak stará nabíjačka mu je nanič. Takýto podobný prístup má DPB.
Väčšie vozidlo = väčšia váha už na prázdno a tým pádom samozrejme aj väčšia spotreba. Pri počte vozidiel ktoré každý deň DPB vypravuje určite nepôjde o malú sumu v celodennom meradle a už duplom pokiaľ sa to zráta za celé obdobie takejto prevádzky. Osobne sa taktiež čudujem, že ešte neboli dočasne zrušené nočné linky ktoré vozia prevažne vzduch..
To nie je prípad DPB. Keby radšej nemíňalo na blbosti. A dokonca vraj vedenie DPB si utrácalo peniaze za peniaze DPB! To čo má znamenať? A za ďalšie: aký veľký je rozdiel spotreby medzi Citelisom/Urbanwayom/Tedomom a NB 18 City? Takže rázne odporúčam DPB, nech prestane s takýmto prístupom, inak to vedenie v roku 2022 skončí veľmi zle.
Vsetkym by nam malo zalezat na kazdom usetrenom (=zbytocne neminutom) eure, lebo je kopa ludi aj firiem, ktori kazde take euro budu potrebovat. Prajem prijemne sviatky.
Naozaj dobrý krok, pretože vo väčšine spojov bolo teraz cca do 5 ľudí a boli aj také (napr. 68), kde bol iba jeden cestujúci, som zvedavý koľko ľudí (okrem vodičov) využije nočáky.
Aktualne beha NAD Vozovna Krasnany - Komisarky, L3 iba po vozovnu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Default