Naozaj dobrý krok, pretože vo väčšine spojov bolo teraz cca do 5 ľudí a boli aj také (napr. 68), kde bol iba jeden cestujúci, som zvedavý koľko ľudí (okrem vodičov) využije nočáky.
To akože vážne DPB tak strašne záleží na "ušetrenom" Eure? Však čo pozerám, tak je viac krátkych vozov než v apríli cez Veľkú noc! To akože vážne chcete porovnávať apríl s dneškom? Určite máte väčšie tržby než v apríli. A NB 18 tak strašne žerie alebo čo? A nech sa opováži DPB vyhovárať, že majú malé tržby kvôli tomu že sú zatvorené 2.stupeň a SŠ. Aj keby boli zatvorené do mája! Chodievam MHD, a tá vôbec že nie je poloprázdna ako na jar! Čo, chystáte raziu vašich Pánov Revízorov? Keby ste radšej neutrácali peniaze na blbosti! Pokiaľ budú SŠ zatvorené, tak to začnú stavať Janíkov dvor! A ten váš akože "geniálny" marketing ale že vôbec neprospieva obyčajným cestujúcim. Keby ste sa venovali vážnejším veciam, tak by DPB bol na tom horšie ako súčasná Vláda. Furt by ste sa iba vyhovárali, ako Sulík keď nevie nakúpiť testy. A tie prestávky na električkách? To vážne? 6 minút a 10 minút napríklad? Stará generácia by vám úplne ale že úplne vynadala. Viete iba blbo premenovať zastávky, meniť font a tak. Autobusy vie nakúpiť každé vedenie. A beda vám, ak začnete vyhadzovať vodičov alebo zdražovať lístky kvôli tržbám!!
Videl som Urbanway na L39 na Trnavskom myte so styrmi cestujucimi, takze nasadenie menej kapacitnych vozidiel je podla mna velmi dobry napad. Kazde usetrene Euro za palivo sa pocita.
Dufam, ze to takto bude aj buduci tyzden vratane kacic na ne-nizkopodlaznych L4/L9, ked uz zostal prazdninovy grafikon.
Vraj sa bude meniť signálny plán v polke januára. Odpísali mi z dpb. Ja osobne by som zavrel dvere až keď pomaly končí signál pre IAD smer DD. Už to hádam soferi 32,33 vedia odhadnúť že ako dlho je IAD zelená. A nie za zavrem dvere jak mi pipne odchod a stojim tam potom jak mul. Sa ani nedivím ak soferom príde niekto vynadat raz na DD.
Tam je hlavný problém že má signál smerom na DD cca 3 sekundy. Ak nestihne vyraziť okamžite, tak tam skysne na ďaľšie (takmer) 2 minúty. Ak idú zrovna chodci po prechode na červenú, tak ich musí vytrúbiť, lebo potom obmedzí autá čo idú z Molecovej rovno a doľava (dostanú zelenú hneď potom). To odbočenie zo zastávky pre 32,33 je totálne idiotsky spravené. Čakáme tam celú večnosť a tesne pred tým sa začnú valiť ľudia z električky. Je LOGICKÉ že im neotvorí, budeme tam čakať snáď donekonečna??
Najhorsie na tom je ze na volno padne prave ked zacnu ludia prebiehat z elektricky. Ked pustis svetla, skoro kazde dalsie pride elektricka s mozes tam stat donekonecna. Je tam velmi nestastny signalny plan.
Bohužial v tejto uponáhľanej dobe sa každý ženie len za svojim cieľom a vôbec neberie ohľad na ostatných.V Petržalke sa niečo podobné stáva bežne na Farského, už dávno svieti pre električku signál "voľno" ,vodič zvoní a cestujúci ako hluchí naďalej skáču do dverí ako keby to bola posledná električka.Samozrejme kým sa dvere zatvoria už majú zelenú autá.A zbytočne tam električka stála skoro 2 minúty
Je to zle riesené Signál na odbocenie pre 32a33 je velmi kratky (5-6sekund!!) A potom sa tam zas caka dlho Ked a nechaju otvorene dvere tak som tam bol aj 4 min, ked nastupovali tak vzdy kratko naskocilo volno
Neviem či blikanie, skôr odpočet času, aby to videli aj cestujúci nasledujúceho spoja, ktorí kopú do autobusu (ako) idioti Alebo im má vodič otvoriť, a počas zatvárania dobehne další, medzitým skončí signál voľno a situácia sa o minútu a pol zopakuje s tým rozdielom ,že spoj už bude zmeškaný a budú naň dobiehať cestujúci, ktorí prišli už na ten ďalší...
Ja neviem ci je to skodoradost alebo nejaky debilny predpis DPB. Od spustenia Riviery terminalu pre 32,33, ak soferom pipne odchod, zavru dvere a cakaju na signal volno dolava so zavretymi dverami a cestujuci tam vyklepkavaju alebo aj kopu do dveri jak idioti.
Bolo by fajn dorobit tam blikaciu predzvest ako maju eliny na NLS smer Most SNP.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Default