Vieš, že šoféri sú tiež len ľudia a robia chyby? Môže pozabudnúť, stačí zakričať, možno sa aj ospravedlní.
Keby mali za takéto veci vyhadzovať, tak po meste jazdia autonómne autobusy.
v takom pripade je najlepsie okamzite volat na dopravny dispecing, tam to uz potom zavisi od toho na koho tam natrafis.... v minulosti som uz zazil aj to ze takemuto vodicovi cez vysielacku nakazali vratit sa a obsluzit zastavku....
Prečo napriek signalizácii nezastal spoj bus 61 na zastávke Fafruny dnes ráno o 4:42? Ide o spoj, ktorým cestujú pracujúci do VW na rannú smenu už roky!!! Taký šofér by mal byť okamžite vyhodený. Ľudia, ktorí cestujú ráno do práce, nie sú zanedbaní bezdomovci. Opiti ani špinaví byť nemôžu. Vo VW sa každé ráno "fúka". Všetci mali rúško aj negatívny certifikát. Tak ako si môže šofér dovoliť ich nevziať? Napr. ja mám aj platnú 90 dňovu elektricenku. Takže??????
V Báhoni menej prší, či ako si to myslel?
To, že sa mesto nevie postarať o existujúcu infraštruktúru (odvodnenie podjazdov) predsa neznamená, že podjazd sa nedá postaviť tak, aby bol prejazdný.
Neviem, či sa ti pozdáva patriť do spoločnosti Bajana, ktorý takto absurne argumentoval pri Pe radiále (podchody sú zanedbané miesta, takže nosný systém musí mať úrovňové kríženia).
V Báhoni je na ceste podjazd, ktorý klesne pod trať na menej ako 100 metroch (čo je o dosť menej ako úsek Slowackého - priecestie) a ešte v ňom (tesne pred podjazdom) je aj križovatka s priľahlou ulicou.
neviem koľko dnes tadiaľ cestuješ, ale Ivanská už dnes celkom slušne stúpa k priecestiu a Nerudova je myslím si vďaka stĺpikom už dnes v smere do Ivanskej neprejazdná. Prekvapenia pod cestou, tak to je už druhá vec. Nie neriešiteľná, ale nemusí byť lacná
Jediný problém vidím v tom, že Ivanská by musela dosť prudko klesať, aby sa dala obslúžiť aj Slowackého ulica ale Nerudova by ten kúsok musel byť vedený ako slepá ulica, ináç tiež si myslím že to nie je až tak náročne
Len či sú není pod cestou dáke prekvapenia
priestor na mimoúrovňové kríženie ulíc so železnicou na križovatke Ivanská-Vrakunská-Trnavská jednoznačne je. Vyžadovalo by si to síce väčšie dopravné obmedzenia ale som presvedčený o tom, že by to šlo. máme 3 ramená každé po cca 100 metrov po najbližšiu križovatku a už dnes nájazd na priecestie mierne do svahu. neverím že by to zakopať a dopravne vyriešiť nevedeli.
Merala sa pozícia natrolejovacej triešky. A popri tom sa spravilo pár prejazdov. Zberače na troleji a išlo sa na diesel.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
samkoh