Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Urbanway 2423 #170396:
Báhoň nie je Bratislava. Môj osobný tip je, že podjazd tam veľmi nechcú stavať, lebo po každej búrke by to bolo neprejazdné...
Reakcia na: Ma178rek #170394:
V Báhoni je na ceste podjazd, ktorý klesne pod trať na menej ako 100 metroch (čo je o dosť menej ako úsek Slowackého - priecestie) a ešte v ňom (tesne pred podjazdom) je aj križovatka s priľahlou ulicou.
Reakcia na: Ma178rek #170394:
neviem koľko dnes tadiaľ cestuješ, ale Ivanská už dnes celkom slušne stúpa k priecestiu a Nerudova je myslím si vďaka stĺpikom už dnes v smere do Ivanskej neprejazdná. Prekvapenia pod cestou, tak to je už druhá vec. Nie neriešiteľná, ale nemusí byť lacná 😃
Reakcia na: Minko #170393:
Jediný problém vidím v tom, že Ivanská by musela dosť prudko klesať, aby sa dala obslúžiť aj Slowackého ulica ale Nerudova by ten kúsok musel byť vedený ako slepá ulica, ináç tiež si myslím že to nie je až tak náročne 🙂
Len či sú není pod cestou dáke prekvapenia 😉
priestor na mimoúrovňové kríženie ulíc so železnicou na križovatke Ivanská-Vrakunská-Trnavská jednoznačne je. Vyžadovalo by si to síce väčšie dopravné obmedzenia ale som presvedčený o tom, že by to šlo. máme 3 ramená každé po cca 100 metrov po najbližšiu križovatku a už dnes nájazd na priecestie mierne do svahu. neverím že by to zakopať a dopravne vyriešiť nevedeli.
Reakcia na: TeBeCe #170389:
Merala sa pozícia natrolejovacej triešky. A popri tom sa spravilo pár prejazdov. Zberače na troleji a išlo sa na diesel.
Reakcia na: johnnyjanko #170388:
Z Tvojho výberu toto: vodič trolejbusu, električky, dispečer, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, školiteľ dopravných predpisov.
A okrem toho som sa časť života profesionálne venoval aj svojmu druhému koníčku a to hifi technike.
Reakcia na: TeBeCe #170389:
Ešte tam prebieha montáž a Mlynské nivy ako také sú stále zahradené plotom, ale teoreticky mohli niečo skúšať na obratisku.
Aktualne asi prebieha testovanie Mlynskych niv so 6102
Reakcia na: S499.1023 #170371:
Amen. Mne to takto stačí. Ale rád by som sa niekedy dozvedel, čo máš ty vlastne za profesiu. Podľa tvojich príspevkov si (alebo si bol) minimálne všetko toto: vodič autobusu, trolejbusu, možno aj električky, mechanik, dispečer, dopravný inžinier, projektant, prevádzkový riaditeľ nejakého dopravného podniku, bezpečnostný technik, konštruktér koľajových vozidiel, školiteľ dopravných predpisov, drážny inšpektor... 😂
Reakcia na: Urbanway 2423 #170386:
Aj o 8 je zname, ze chodila do Ruzinova, tak preco Dubravka/Karlovka ma mat cislo "mrtvej" linky a Ruzinov cislo existujucej? 🙂

Podla mna by tie linky mali byt podla toho co jazdi na tej trase - Karlovka X9, ak by sli az do Dubravky X4, do Race a Petrzalky X3, Zlate Piesky X4, Ruzinov X9, motak po centre mesta nech je X1. Logika: nahradzame existujuce linky 🙂

Vsak si mal aj X33 ako nahradu 33 a 133 a nie nejaku X44 ci X62 co kedysi jazdila na Dlhace 😉
Reakcia na: Technopol #170385:
Tak X1 jedna nemáš za čo veľmi vymeniť a po dokončení trate do Janíkovho dvora bude pravdepodobne opäť aktuálna.

X2 by som kľudne zlúčil s X4, lebo dnes už vieme, že linka môže mať dva ciele aj bez zmätenia cestujúcich a okrem toho málokedy ide NAD po celej Vajnorskej radiále. Väčšinou premáva len v jednom úseku (JD - ZP, ŽST NM - JD/ZP, Blumentál - ŽST NM) a väčšinou nie je nutné deliť jej trasu.

X3 je dobrá, tak ako je, aj keď sa to používa aj pri autobusoch, aj pri električkách a vznikajú na potom dve X3ky.

X5 nemáme s čím vymeniť a o 5ke je podľa mňa verejne známe, že ide do Dúbravky.

X8 by som zmenil na X9, lebo L8 už neexistuje, aj keď si myslím, že ľudom sa s Ružinovom spája L8 rovnako ako L9.
Reakcia na: TeBeCe #170380:
Aký to paradox. Pred 6 rokmi sa štandardizovala náhradná doprava za električky (trasa aj s označením). X-kové linky boli označené podľa linky ktorá danú oblasť dlhodobo obsluhuje a predpokladalo sa zrejme, že ešte dlho existovať budú. Dnes už sú 4 zo 6 pasé. https://imhd.sk/ba/doc/sk/13737/Trasy-liniek-nahradnej-dopravy-za-elektricky
Reakcia na: samkoh #170381:
Už som to tu raz písal: Vlka Karadžiča x Mlynské nivy. Pomenované podľa Koník Pubu, pôvodne pohostinstva U Koňa.
Reakcia na: TeBeCe #170380:
Premavka L9 po 40 min. obnovena.
Reakcia na: S499.1023 #170372:
Ok, nech to tu všetci vidia: pre pokoj v DF a moju neodbornosť sa vzdávam nápadu so semaformi Ivanská/Trnavská/Vrakunská, i keď by podľa mňa osožil.
Reakcia na: S499.1023 #170371:
ktorá križovatka je pri Koňovi?
Aktualne sa stoji na Ruzinovskej, namiesto L9 jazdi NAD X8
Reakcia na: Solider #170378:
Hej, na lavej. To fakt nevedia rok ho opravit alebo aspon vypnut nech neukazuje blbosti?
Reakcia na: MatejBA #170373:
Na ľavej strane? Ten displej blbne a nefunguje už asi rok.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.