Predpokladám, že to bude súhra viacerých faktorov, ako napr. väčší počet cestujúcich, rôzne ľavé odbočenia (napr. na Jaskový rad), samozrejme aj viacej áut na Stromovej a iných cestách (možno aj dlhšie čakanie na semaforoch na Bárdošovej x Stromovej) , prenášanie meškania a pod. V skratke to budú asi podobné dôvody, ako na iných linkách. Lepší znalci miestnych pomerov by určite vedeli ešte niečo doplniť.
EDIT: Ak to autor pozeral podľa tabule, ako píše TeBeCe, tak beriem späť.
Ak je to podla tabule, tak nemeskava. Minibusy vacsinou nelistuju zastavky, takze vsetky odchody zo zastavok posielaju z konecnej zastavky, cim sa zakazdym zvysuje virtualne meskanie. Plati to aj pre 147.
Ten spoj bol svojho času rozdelený celkom úmyselne, lebo sa bežne stávalo, že vodiči N95 sa pozabudli a nechtiac zdrhli - nepočkali na N80 (neuvedomili si, že to je zrovna ten odchod). Dneska už je situácia s novým typom palubákov trochu iná, ale ešte keď v noci jazdili autobusy so starými palubákmi, vodičovi to na Romanovej po zastavení zapípalo (aby potvrdil nasledujúcu jazdu) a tak mu skorej došlo, že sa niečo deje a s menšou pravdepodobnosťou zdrhol tej N80-ke.
Možno je to blbosť, ale nemôže to byť tým, že SW, ktorý im generuje CP nevie spraviť spoj, ktorý by mal v danej zastávke odchod v inú minútu ako príchod? A preto to musí rozdeliť na dva spoje.
Ak tá poznámka je uvedená takto, potom je to samozrejme super a kvitujem to.
Pozerám, že medzitým to bolo upravené aj tu, aj na webe DPB.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ