-12M vozidlo v Bratislave má nižšiu spotrebu ako 18M vozidlo (o 10-13 litrov /100km, podľa typu)
-náklady na údržbu 12M Iveca sú nižšie ako 19.5M Mercedesu
-nespochybňujem rozostupy, ale pri súčasnom biednom využití nočných liniek si myslím, že poníženie kapacít (a s tým súvisiaca úspora PHL) je citlivejším riešením ako redukcia/zrušenie nočnej dopravy
A v prípade nárazového dopytu na niektorom z nočných spojov je vždy predsa možné využiť NZV na zdvojenie/kapacitné posilnenie.
A k sviatkom... za seba Ti naopak prajem pokojné sviatky.
Co znamená "nebol až tak prázdny"? Veď povedz. Včera som celý deň kočíkoval po Pražskej a pozeral na obsadenosť autobusov. Videl som asi dva tucty krátkych 21 a maximálne tam bolo 5 ľudí.
Presne tak. Aj na L33 uz dlhodobo otravuje 30trDG , hlavne ze z Molecky berie za kazdym poobede okolo 15-20 ludi tj v ulicke ludia, aj vedla seba na sedadlach . A v zapati sa ozve oznam drzte rozostupy medzi sebou.
-že taký krátky Urbanway žerie viac ako dlhý SOR,
-že IVECO má drahšie náhradné diely ako Mercedes,
-že v dlhom voze za menej reálnych prevádzkových peňazí (nie vozokilometrové pseudotabuľky beusáckych rádobyekonómov) je možné (z hľadiska virológie) priaznivejšie rozmiestnenie cestujúcich, teda rozostupy.
Na jednej strane moralizujeme a poučujeme vlky, ako majú obsadzovať len sedačky pri oknách a dodržiavať doporučený dvojmetrový odstup medzi sebou, na druhej strane tej istej mince im to neumožňujeme ubratím priestoru. Alebo mi čosi ušlo a niekto posunul rozteč sedadiel na dva metre?
Ta šumne tote sviatky pani riaditeľová, veľa šibačov a hlavne kupačov (s čo najstudenšou vodou namiesto sprchy)!
Osobne si myslím, že keď namiesto ako-tak úsporných kĺbových E6 SORov začnú od dnes vypravovať na nočáky krátke Urbany, ktoré majú spotrebu niekedy aj o 10 litrov vyššiu v porovnaní so SORkami, tak im hodinka státia namiesto vozenia vzduchu určite prekážať nebude.
Nerozumiem, ako myslíš, že im nevyjdú služby? Môže byť zachovaný súčasný systém so súčasnými službami, rozdiel by bol ten, že vozy by odjazdili o kolečko menej - 1:30 odídu z mesta, z konečnej nepôjdu o 2:00 ale až o 3:00, kvázi by mali hodinovú pauzu.
Ja si dokonca myslím, že by možno mohol byť zrušený aj polnočný spoj, len potom by sa niekto mohol stažovať, že musí hodinu čakať. Ak sa zrušia spoje o 2:00, potom im asi nevyjdú služby, nie?
Kludne moze prist naraz 15-20 ludi hned na stanici do 93 z vlaku.Po ceste sa nazbiera 5-10 dalsich,cim odporucanie sadajte si vyhradne k oknu uz velmi neplati.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Author
-12M vozidlo v Bratislave má nižšiu spotrebu ako 18M vozidlo (o 10-13 litrov /100km, podľa typu)
-náklady na údržbu 12M Iveca sú nižšie ako 19.5M Mercedesu
-nespochybňujem rozostupy, ale pri súčasnom biednom využití nočných liniek si myslím, že poníženie kapacít (a s tým súvisiaca úspora PHL) je citlivejším riešením ako redukcia/zrušenie nočnej dopravy
A v prípade nárazového dopytu na niektorom z nočných spojov je vždy predsa možné využiť NZV na zdvojenie/kapacitné posilnenie.
A k sviatkom... za seba Ti naopak prajem pokojné sviatky.