Tam je evidentné, prečo to nie je zverejnené, ľudia mimo podniku k tomu nemajú čo mať prístup. Ale vedieť, ktoré poradie robí ktorý odchod, má zmysel aj pre (takmer) bežných cestujúcich - napríklad ak si zabudnem vec vo vozidle a viem odchod, alebo poradie, alebo konkrétny voz, viem tam prísť a pohľadať/spýtať sa vodiča bez nutnosti otravovať linku strát a nálezov a vysvetľovať im, ktorý voz hľadám. Alebo ak chcem z akéhokoľvek dôvodu ísť konkrétnym vozom.
Viete niekto o ďalšom osude 7602+7610? Kedysi sa hovorilo o tom, že 7602 by mohla byť ako pracovný voz a 7610 ako historická. Voz na nostalgické jazdy by sa hodil. To už padlo? Lebo by ich bola škoda, takto hnijú pod širákom na JD...
Zrejme klasika.. nezatiahnuta rucna a odpojenie elektroniky (teda aj vypnutie zastavkovej brzdy), kedze podla Volfice nieco opravoval v zadnej casti vozidla. Jeden by si myslel ze po tych dvoch nehodach v ostatnom case si na to budu vodici davat extra pozor.
Je ti ale jasné, že na tú Cudzineckú políciu musí isť každý jeden cudzinec, ktorý sa tu chce zdržať dlhšie ako 90 dní. Teda nie len za pásom "muklujúci" Srb, šoférujúci Ukrajinec, ale napr. aj študent medicíny z Ruska, alebo CEO z USA.
A vedz, že pre mnohý z nich sa teda po garzónke za 500 € ani neobzrú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike