čo sa týka toho prílevu, ja som netvrdil že sa zastavil. Ja viem že pokračuje. Ja som sem tiež prišiel preto, že ma to nebavilo mukliť za pár drobných na východe. Ja len sa snažím vysvetliť, že nie každému že život v BA a okolí po vôli. A netreba ich hneď preto označovať za lenivcov. Lebo ja ľudí ktorí sem nechcú prísť chápem. Tiež by som radšej bol kdesi na "domovskom" kúsku pôdy. No zariadil som si to inak. Tiež som chcel povedať, že zlyháva mesto, lebo ľudia pritekajú a takmer nič (okrem plánovaného obmedzovania individuálnej automobilovej prepravy) pre ich prospech nerobí. Ani len "hlúpu" električku do Petržalky nevie dokončiť. A čo stavy tratí smer Ružinov, Rača. Aspoň tá Karlovka+Dúbravka sa konečne zmodernizujú.
A nakoniec mesto ešte poškodí okolitým obciam, namiesto toho, aby sa hľadalo seriózne riešenie dopravnej situácie v BA.
ja ako nebratislavčan tu pracujúci mne to viac vyhovuje, poprvé zmena prostredia, kde ľudia neriešia nič a nikoho a po druhé aj keď zaplatím nájom stále sa mám lepšie ako keby som robil tam odkiaľ pochádzam
Je teda zvláštne, že napriek tvojím teóriám tí ľudia do BA prichádzajú.
Tvoja reakcia je úplne mimo, lebo tí východniari a stredoslováci na cudzineckú políciu nechodia a Valec sa ti snažil vysvetliť, že prichádzajú z cudziny aj takí, čo ich 500 éčiek za garsónku nerozhodí, lebo sa pohybujú v úplne iných sférach.
nie celkom úplne chápem tvoju reakciu. ja som reagoval, že niekto tu začal plakať, že stredoslováci a východniari sú leniví prísť pracovať do BA. tak som sa snažil vysvetliť, že dokopy ani nemajú dôvod sa tu trepať, lebo v konečnom dôsledku okrem toho že budú mať prácu, si finančne nepolepšia, lebo to čo dostanú viac na výplate, budú musieť vraziť napríklad práve do bývania.
Lebo realita je v BA v oblasti prenájmov teraz taká, že garzónky idú po 450-500 a viac eur, dvojizbáky 600+ trojizbáky 700+ atď.a uviedol som že je to vďaka nekompetentnosti riadenia mesta ktoré zaspalo dobu. a tú dobu zaspalo tak vo výstavbe bytov (áno zhejtite ma zase ale musíme si uvedomiť, že ak všetko necháme na developerov, zachvíľu budeme všetci hrdlačiť v práci iba na bývanie) ako aj v MHD atď, atď...
Proste sa ľuďom vo vedení mesta žilo, keď príjmy mesta iba rástli, a rástli a rástli a ani a snažiť nemuseli
Tam je evidentné, prečo to nie je zverejnené, ľudia mimo podniku k tomu nemajú čo mať prístup. Ale vedieť, ktoré poradie robí ktorý odchod, má zmysel aj pre (takmer) bežných cestujúcich - napríklad ak si zabudnem vec vo vozidle a viem odchod, alebo poradie, alebo konkrétny voz, viem tam prísť a pohľadať/spýtať sa vodiča bez nutnosti otravovať linku strát a nálezov a vysvetľovať im, ktorý voz hľadám. Alebo ak chcem z akéhokoľvek dôvodu ísť konkrétnym vozom.
Viete niekto o ďalšom osude 7602+7610? Kedysi sa hovorilo o tom, že 7602 by mohla byť ako pracovný voz a 7610 ako historická. Voz na nostalgické jazdy by sa hodil. To už padlo? Lebo by ich bola škoda, takto hnijú pod širákom na JD...
Zrejme klasika.. nezatiahnuta rucna a odpojenie elektroniky (teda aj vypnutie zastavkovej brzdy), kedze podla Volfice nieco opravoval v zadnej casti vozidla. Jeden by si myslel ze po tych dvoch nehodach v ostatnom case si na to budu vodici davat extra pozor.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Trammat