Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: TeBeCe #162737:
Trolejbusové 212 idú od Hodžka na Patrónku okolo Hradu.
Zacalo nam sypat prave z oblohy, aspon v centre je tomu tak....
Reakcia na: Mike #162734:
Na 212 autobusy.
Reakcia na: Mike #162734:
204 a 209 sa točia cez stanicu. Ale vyzerá, že už sa to aj v križovatke SAV aspoň čiastočne hýbe.
Uz je tam policia, tvoria sa tam kolony, nad zrejme ziadna. Tbusy blokuju pruh jeden
Na SAV je vraj pretrhnuté trol. vedenie, tbus nepremávajú. Je nejaká NAD?
Reakcia na: Mhr1 #162731:
Zvýšenie kapacity je možné do budúcna aj predĺžením súprav.
Prejazd Šafkom - o to menší dôvod skapacitňovať prejazd uzlom Mostová pre IAD. ?
Miera preferencie E sa dá v logických podmienkach tiež upraviť.
Reakcia na: Mhr1 #162731:
Len skoda,ze projektant dostal ulohu urobit trat na 4min. interval tj. pravdepodobne na 2 linky. Hoc nemyslim si ze tretia linka by sa tam nevopchala.
Reakcia na: Mike #162729:
No Petržalka podľa mňa po dotiahnutí do Janíkovho Dvora potrebuje 4 linky, ako Karlova Ves. 1,3,8 a špičkovú e-6. Potom je šanca presunúť ľudí do MHD. Problém pri tomto intervale by bol prejazd Šafkom. Preto by sa hodila linka okolo Eurovey, ktorá by išla poza "Bláhu" (vy mladší tomu hovoríte neprešporsky "Umelka") - e-10 Petržalka - Eurovea - Dulák - Ružinov. Potom by Petržalka nepotrebovala e-8.
Reakcia na: Mike #162729:
Nezabúdajte, že vzhľadom k modernizácii, sú vlastne najlepšie a najmodernejšie bratislavské električky T vozy T3P. No a T6/T3G sú na tom zhruba rovnako. T3G sú staršie, bez GO (na rozdiel od T3P po GO resp. úplne nové - tých 5 kusov), ale zasa majú modernejšiu výzbroj. T6 sú novšie, ale so zastaralejšou výzbrojou a tiež bez GO. Aj Praha vyraďuje najprv T6 a T3P zatiaľ nie, lebo ich pokladá za modernejšie, čo je aj realita.
Reakcia na: Solider #162727:
No nech by bol nový úsek maximálne 13 min (od Jungmannovej po obratisko Janíkov Dvor), spolu 26, tak pri následnom intervale 4 min. si to vyžiada 7 vozov navyše, nie 18 ? Ak by išla po otvorení 2. etapy trate do Petržalky aj 3. linka (napr L6), tak by to bolo ešte +5 vozov, takže spolu oproti dnešku +12 vozov (vlakov).

Takže ak by prišlo 18, tak predsalen to bude nejaké navýšenie stavu, alebo časť z toho môže byť ako náhrada za K2S ak uznáme, že T3G si ešte niečo požijú ...
Reakcia na: Solider #162727:
ja by som šiel do modernizácie T3G, aj T ale možno z tých novostavieb K2S do K3S 🙂 ... myslím ž epri nich by to nebolo až tak zlé .)
Reakcia na: Lukyno87 #162725:
Zase netvrdím, že sa neoplatí investovať do starých vozov. Len tá investícia musí byť opodstatnená. Mnohočlen do K2S mi osobne príde blbosť rovnakej úrovne, ako TV Progress do T6, čo sa plánovalo tak tri alebo štyri roky dozadu. V konečnom dôsledku nie sme na tom tak dobre, že sa tu budú nakupovať len nové vozy a že tu bude nejaká pravidelná a priebežná obnova vozového parku.

To, že Bratislava nemá aktuálne žiadny modernizačný plán, je skôr vizitkou toho, že sa ktosi priveľmi spolieha na nové vozy, ktoré nebudú. Tých 18 nových vozov, čo sa plánuje, bude stačiť akurát tak na pokrytie II. etapy Petržalky. Možno sa ešte niekedy v budúcnosti otvorí téma modernizácie T3G, keďže každý duplák, dobrý duplák.
Reakcia na: Lukyno87 #162725:
Presne tak, idealne by bolo keby sa zvysil pocet tych 12 - 15 elektriciek, co sa maju kupit pre dostavanu trat do Petrzalky, na aspon 60 kusov a aby to boli minimalne 32m skody 29T
Reakcia na: Solider #162723:
Tak áno máš pravdu, investovať do starých vozov sa už neoplatí. Ideálne by bolo, keby mesto každý rok kúpilo aspoň 5 nových električiek. Ale to by mesto muselo chcieť.
Reakcia na: Lukyno87 #162720:
Radšej polovičný int. keď by už museli niekde kachny vo veľkom premávať..
Reakcia na: Lukyno87 #162720:
Už sme tu o tom viac ráz diskutovali a záver je taký, že by to boli zbytočne preinvestované peniaze.
Reakcia na: Lukyno87 #162720:
Nie je to len o zásuvkách... daj si ten reťazec vyhľadať v diskusnom fóre.
Aktuálne stoja električky na Súmračnej smer Ružinov (T3 + T3, za ňou už 3x ForCity), prítomný aj dispečer, no neviem, čo sa deje. ? Vyzerá to tak, že nám T3 nejako skapala. ?
Reakcia na: Valec #162718:
Možno teraz ohľadom K2S napíšem sprostosť, ale skúsim: čo keby sa na K2S namontovali zásuvky mnohočlenného riadenia a vznikli by súpravy 2xK2S?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.