Prvé autobusy začali odchádzať od Incheby krátko po 17 hod., posledné odišli okolo 18:30, ešte aj po tomto čase tam stálo asi tak 5 ks vozov. Keď to odchádzalo, riadili to policajti pri tom výjazde na Einsteinovu ako je lávka pre peších. To bol nárez busov - rôzne typy, značky, farby, popisy a tvary, išlo to von doslova jeden za druhým, čo som ich ja videl odchádzať tak to ich mohlo byť tak 100 - 120 kusov. Išli na nadjazd nad Einsteinovú ako chodí 88 a 80 do Petržky a potom oblúkom - zjazdom dole na diaľničný obchvat a smer Prístavný most, tak aspoň väčšina ich išla.
Ráno to bolo tiež zaujímavé, chodili doslova kolóny autobusov po Panónskej ceste poza stanicu, hore na križovatke s Bratskou sa otočili a išli dole do opačného smeru na Panónskej ceste smerom k Inchebe. Potom išli na Viedenskú cestu od Auparku kde odbočili ako schádza 92 keď ide z Pta do Volkswagenu.
Vedelo sa ze minimalne do 13:00 sa bude dat jazdit cez Obchodnu (skor nebol dovod nic uzatvarat, vzhladom na cas pochodu), cize uplne kludne sa mohlo urcit, ktore poradia budu obsadene 30T, tak aby v danom case boli na dubravskej radiale, s tym ze od 13:00 by elektricky presli do vylukoveho rezimu (aj keby to este bolo prejazdne, pol hodina hore-dole je uz jedno). Ina vec je ukoncenie vyluky, ale tam to zas nebolo treba takto planovat.
Ja som kazdopadne za to aby sa vzdy stanovil pesimisticky cas trvania odklonu a v danom case sa proste jazdilo po vylukovych trasach, aj v pripade prejazdnosti povodnej trasy. Pri tomto systeme "obnovime to ked sa bude dat" clovek vobec nevie kde ma cakat na svoj spoj, pretoze netusi kade vlastne realne v danom case ide. Plus by potom bolo mozne vypracovat vylukove CP na internet + do palubakov (aby infosystem informoval a nie dezinformoval). Len v pripade neocakavatelneho predlzenia odklonu by sa jazdilo "ako sa podari".
Vieš čo, tentokrát výnimočne by som im to asi nevyčítal, lebo podujatie asi nemá presný harmonogram, nemuseli vopred vedieť, či by im to vyšlo, či by náhodou nejaký voz neostal na kmeňovej linke a čo potom. Či sa mýlim?
V oblasti nového SND a eurovey problémy s dopravou - jednak v súvislosti s uzatvorením nábrežia a taktiež kvôli parkovaniu, je tam neskutočná kolóna áut do podzemnej garáže, upchatá je cesta pred euroveou, vozidlá tade jazdiacich liniek meškajú.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max