Vedelo sa ze minimalne do 13:00 sa bude dat jazdit cez Obchodnu (skor nebol dovod nic uzatvarat, vzhladom na cas pochodu), cize uplne kludne sa mohlo urcit, ktore poradia budu obsadene 30T, tak aby v danom case boli na dubravskej radiale, s tym ze od 13:00 by elektricky presli do vylukoveho rezimu (aj keby to este bolo prejazdne, pol hodina hore-dole je uz jedno). Ina vec je ukoncenie vyluky, ale tam to zas nebolo treba takto planovat.
Ja som kazdopadne za to aby sa vzdy stanovil pesimisticky cas trvania odklonu a v danom case sa proste jazdilo po vylukovych trasach, aj v pripade prejazdnosti povodnej trasy. Pri tomto systeme "obnovime to ked sa bude dat" clovek vobec nevie kde ma cakat na svoj spoj, pretoze netusi kade vlastne realne v danom case ide. Plus by potom bolo mozne vypracovat vylukove CP na internet + do palubakov (aby infosystem informoval a nie dezinformoval). Len v pripade neocakavatelneho predlzenia odklonu by sa jazdilo "ako sa podari".
Vieš čo, tentokrát výnimočne by som im to asi nevyčítal, lebo podujatie asi nemá presný harmonogram, nemuseli vopred vedieť, či by im to vyšlo, či by náhodou nejaký voz neostal na kmeňovej linke a čo potom. Či sa mýlim?
V oblasti nového SND a eurovey problémy s dopravou - jednak v súvislosti s uzatvorením nábrežia a taktiež kvôli parkovaniu, je tam neskutočná kolóna áut do podzemnej garáže, upchatá je cesta pred euroveou, vozidlá tade jazdiacich liniek meškajú.
To sa robilo stylom "jak sa podari"? ? Oni nemali vobec ziaden plan ako to riadit a ktore poradie sa kedy odpoji z kmenovej linky na 6ku?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe