Práve v linke 204 stojí odstavená 15 Tr na zastávke - Nemocnica kramáre s prasknutými prednými vzduchovými vankúšmi - celá na podlahe. Už by bolo na čase dať nové klbáky i na túto linku.
Keďže kvôli rekonštrukcii vozovne Trnávka sú všetky 31Tr v Hrobustove, tak efektívnejšie obehy nejde urobiť. Jedine, že by jalovo ráno jazdili na Trnávku na 204 a večer späť (alebo by bol prvý odchod s cestujúcimi z Valašskej už niekedy o 3.50 a posledný z Rádiovej o 23.50).
Ja si myslim ze budu jazdit bez vacsich poruch pokial ich bude servisovat skoda. Ked pride na rad DPB potom si myslim ze ich pocet bude klesat pretoze DPB ich bude najpravdepodobnejsie servisovat tak ako vsetky ine vozidla teraz... Tak isto ale sa da stazovat aj na vypravu novych epektriciek. 1.6. Boli vonku a odvtedy tiez chodi 5-6KS von a nechodia vsetky. Takze boh vie co ma vplyv na tu prevadzku novych vozidiel...
Nikto tu ani nehovorí o 100%, ale keď z 50 vozov jazdí 34, tak to je 68%, čo je neskutočne málo. Už sa dávno mali urobiť opatrenia, zmeny obehov, aby tieto vozidlá jazdili. Toto je vrchol nezodpovednosti a neefektivity, aby nové a pojazdné vozidlá stáli vo vozovni a namiesto nich jazdili plesnivé vraky, lebo „takto je to jednoduchšie“ alebo „to vypravuje iná vozovňa“ a podobné hlúposti.
stopa na výstupišti vedľa VÚB, čo ide od Karadžičovej, teda po ktorej by išla 210, je pravá a tá, kde stojí 206, teda ide od 29.augusta, je ľavá. Oni sa pri vjazde do výstupišťa iba prekrížia. Síce tam 206 vždy stojí max. pár min., v špičke často ide na otoč, ale môže sa stať že tam bude 206odstavená (pri pravom obrubníku) s palicami na ľavej stope a 210 s palicami na pravej stope by ju musela obehnúť...
Keď už sa tu spomína 210, pridám otázku: Majú vodiči presne stanovené, kde majú zapínať agregát? V utorok večer som totiž cestoval v 210 z Hlavnej stanice k ASMN a vodič (za jazdy) nahodil agregát už niekde medzi Krížnou a Šoltésovej, zhodil palice a ďalej sme išli na diesel. Resp. v čom je pre vodiča lepšie nahodiť agregát tak skoro, namiesto aby ho nahodil až počas státia na zastávke pri ASMN?
Ešte raz: detské chybičky mali možnosť vystúpiť na povrch počas testovania a schvaľovania prototypu (a následne mali byť tieto pri ostatných kusoch odstránené, aspoň tak velí základná logika). Vozy zo sériovej výroby by už nemali mať žiadne hromadné nedostatky prejavujúce sa hneď pri prvej, či tretej jazde. Maximálne tak individuálne poruchy spôsobené napr. chybou výroby, či nedostatočným školením vodičov DPB, avšak to podľa mňa neni dôvod na to, aby DPB zložito testoval každý kus zvlášť. DPB počíta s tým, že dostáva doladené kusy schváleného a overeného typu vozidla. A to, že výrobca naďalej hromadne dodáva vozy s vadami už od výroby nejde na triko DPB, ale výrobcu. A výrobca by mal následne aj znášať príslušné náklady, m.i. za ND namiesto instantne vykapatých SORov
Len preco maju cestujuci znasat tieto detske vady ? ze linka 210 sa stane nespolahlivou len vdaka tomu ze je tam len 1 novy typ vozidla. Ked sa ti pokazi auto, obmedzis len okruh ludi do 4 osob, ale co vozidlo MHD ?
Tak ale správne je naplno otestovať všetky možnosti vo vozidlách čo najskôr, aby sa prípadné nedostatky prejavili čo najskôr, a nebol neskôr problém so zárukou.
Na druhej strane, vozidlo v rámci skúšok stihne otestovať všetky funkcie, a je to dostatočne dlhá doba na zistenie najzávažnejších detských vád. A keď sa jedná o schválený typ vozidla, tak nevidím dôvod na to, aby sme si bez siahodlhého testovania a "oťukávania" neboli istí, že dokáže jazdiť deň na normálnej linke, keď to zvládol aj prvý prototyp. Nerozumiem, prečo by sme mali nové vozy najprv mesiac ofukovať a hladkať, aby si pomaličky zvykli... Ja keď si kúpim nové auto, tak tiež najprv nejdem jazdiť týždeň doma po dvore, potom týždeň len 500 metrov do obchodu a až potom ho začať užívať naplno
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Max