Samozrejme že to nemyslím vážne! A nie je to nalepené na panelák, je tam medzera asi 3 metre, ale to je jedno. Nemyslím to vážne. Ani som nevedel že tam je nejaká socha medzi tými stromami.
Bláznivejší nápad som už dlho nevidel. Fakt si neviem predstaviť, ako by si v tom malom priestore napratal vedľa seba 10 električiek, museli by byť tesne vedľa seba a hala ˝nalepená˝ na ten panelák vedľa. S manévrovaním by bol tiež problém, vzhľadom na málo priestoru. Keď už postaviť podobnú halu, tak niekde v priestore za obratiskom Pri kríži alebo na Krčacoch.
Riešenie je úplne jednoduché. Obnoviť Hanulovu ako maličkú vozovňu, v ktorej odstavíš 10 ks 30T. K hale patrí aj menšia budova slúžiaca ako výpravňa a sociálne zariadenie. Minimalistická stavba, kde by bol jeden človek - výpravca, dispečer a zároveň ovládač výhybiek a elektrických vrát. Ja viem, nedá sa to.
Jeden záložák by nič nevyriešil a navyše ak by tam boli nejaké obojsmerné vozy, tak by museli byť niekde v okolí Riviéry, aby sa mohli otočiť naspäť. Pretože už keď bol vyhlásený odklon a zostali niekde pred tunelom, tak ich otočili späť do mesta, aby sa točili vozy do Ružinova a Nového Mesta. Toto je jednoducho nevýhoda dlhých radiál, kde sa stane takáto udalosť a potom celá radiála stojí.
Min.týždeň L7 od Blumentálu veselo s cieľom Hl.st. aj , keď sa išla do centra otočiť.. pre nehodu pod stanicou.
Vodič nechal s kľudom nastúpiť do voza ďalších ..
Určite by to pomohlo...
Len zobrať voľné 30T je dosť natesno
21 máš na linke 3, 2 bývajú ako ZV a niektoré sú odstavené, ak by si chcel aspoň interval 5minut čo by bol aj tak veľký podstav tak potrebuješ 6 vozov na koliesko Riviera-Safko-Jesenskeho-Riviera
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.