Riešenie je úplne jednoduché. Obnoviť Hanulovu ako maličkú vozovňu, v ktorej odstavíš 10 ks 30T. K hale patrí aj menšia budova slúžiaca ako výpravňa a sociálne zariadenie. Minimalistická stavba, kde by bol jeden človek - výpravca, dispečer a zároveň ovládač výhybiek a elektrických vrát. Ja viem, nedá sa to.
Jeden záložák by nič nevyriešil a navyše ak by tam boli nejaké obojsmerné vozy, tak by museli byť niekde v okolí Riviéry, aby sa mohli otočiť naspäť. Pretože už keď bol vyhlásený odklon a zostali niekde pred tunelom, tak ich otočili späť do mesta, aby sa točili vozy do Ružinova a Nového Mesta. Toto je jednoducho nevýhoda dlhých radiál, kde sa stane takáto udalosť a potom celá radiála stojí.
Min.týždeň L7 od Blumentálu veselo s cieľom Hl.st. aj , keď sa išla do centra otočiť.. pre nehodu pod stanicou.
Vodič nechal s kľudom nastúpiť do voza ďalších ..
Určite by to pomohlo...
Len zobrať voľné 30T je dosť natesno
21 máš na linke 3, 2 bývajú ako ZV a niektoré sú odstavené, ak by si chcel aspoň interval 5minut čo by bol aj tak veľký podstav tak potrebuješ 6 vozov na koliesko Riviera-Safko-Jesenskeho-Riviera
Pravda, 1 voz je malo. Ale keby sa vyuzili stiahli z linky 4/9 na ktorej by boli 30T.. to nema cenu. To je len cista spekulacia.. co tu pisem.. by to rozburalo dalsie ine veci nadvazujuce..
Ajaj, toto uz dlho nebolo.. Vyhybka No 30T, mozno by nebolo odveci keby na tej kolaji strednej ci ako to tam je na Molecke/Riviere, parkoval 30T zalozak.. Ak je to mozne.. Ale zas co a ci by to pomohlo kedze tych elin je na useku dost roztrusenych a volna cesta(kolaj na useku) by byt nemusela..
Mozno, tato situacia co bola, tak by sa to mohlo aspon analyzovat a poucit sa ztoho..
Ale lahko sa nam pise neznalym dalsich detailov, co by sa mohlo.. je to len nazor..(v mojom pripade len nazor)
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
upravovač fotiek