A kade by chodili? tunelmi? Veď by stáli rovnako v zápchach ako "obslužné" linky..
21 nestráca ani tak tým, že zastaví na Mokrohájskej a Bory, rázc., ako skôr tým, že sa točí po kruháčoch ale hlavne tým, že na Pražskej, Šancovej, Legionárskej a Karadžičovej trčí v zápche.
A podobne sú natom "expresy", ktoré prežili dodnes (63, 59, 75..)
U 75 sa navyše pridávali zastávky po trase, lebo to bola politická objednávka (Cintorín Vrakuňa, Nemocnca Ružinov..)
Ja osobne by som si vedel predstaviť viac "expresov" s minimom zastávok s konečnými niekde kam cestuje za prácou/školami väčšie množstvo ľudí...Toto mi chýba z 90tych rokov ? Napríklad 4-5 rokov dozadu sa tak luxusne cestovalo L21 a teraz?Zastávky sa pridávali a ešte aj rozdelenie k VW resp. Na hriadkach ? Možno je to téma,ktorá je už dávno zakopaná,ale myslím,že by to stálo aspoň za anketu,či by ľudia privítali expresné linky,aká by bola reakcia ?
Hej, tuším všetkým expresným linkám sa postupne pridávali zastávky, len 59 zatiaľ akosi odoláva, tak dúfam, že to už s nimi zostane na terajšej úrovni a nebude sa už nič pridávať ak vyslovene netreba.
nekrič hop, posledné roky tieto linky expresného charakteru akosi strácajú pôvodný význam, napríklad taká 92-ka je v prvom rade pre zamestnancov VW a má (resp. mala kedysi) slúžiť na pomerne rýchle spojenie Petržky a VW, no v poslednom čase tam pribudlo tolko nezmyselných zastávok (Metro ešte chápem, ale načo to stojí napríklad pri Bory Mall a Hornbachu? a teraz ešte aj Mokrohájska, do polroka očakávam zachádzku k Tescu Lamač), takže po tom všetkom by som sa vôbec nedivil, keby niekomu z "vyššej moci" začalo odrazu vadiť, že 59 nestojí od Račka až po Dvory. ?
Z Kapucínskej ide do Rače 5. 59 slúži primárne na spojenie Petržalky s Račou a pridaním Zochovej by sa iba preplňovala a museli by zlepšiť interval na čo nie sú vozy.
Len poopravím, že celkovo treba 39 mercedesov, na 83 robí 12. poradie Trnávka a na 13. poradí je kvôli nočáku SOR. Inak veľmi rád by som aj zažil deň aby na tých všetkých 39 poradiach sa vyskytol meďák, ale to by som chcel veľa. ?
Ak niekto dokáže vypočítať, koľko DPB tratí na sekundách navyše strávených zbytočným čakaním v kolónach, určite sa dá vypočítať, koľko reálne stojí jedno stojace vozidlo, navyše také, ktoré sa stále odpisuje. A myslím si, že to je viac, ako pár minút navyše ku mzde vodiča a pár kWh na manipulačný presun.
N44/2-6310 minimálne od 23.48 h. (Hodžovo nám. -> Koliba) nepremával, nahradil ho NZV/1-2860, a možno ešte aj odchod N72 o 0.35 h. (Hodžovo nám. -> DH) bol hradený, neskôr sa napojil 6311
N80/12-2348 od 1.36 h. (Aupark -> Matador) nepremával pre znečistenie interiéru, so 17-minútovým meškaním ho nahradil NZV/2-4827 a od 2.30 h. (Hl. stanica) sa napojil 4110 ?
A tie Mercedesy sa pouzivaju na linkach 68 (15 poradi), 83 (15 poradi) a 98 (11 z Petrzalky). 41 vozov a 41 poradi. Aj tak su problemy a na tych linkach sa pouzivaju aj SOR NB 18.
Ach jaj, ta električková doprava nenormálne trpí v Bratislave, stále nejaké prestoje. Možno by stálo za zmienku trochu začať premýšľať nad ochranou električkového koridoru. V zahraničí bežná vec, už aj obyčajné kríky popri trati vedia vytvoriť bariéru, ktorá poskytuje čiastočný odpor v prípade vybočenia automobilu z komunikácie na električkovú trať.
Toto nie sú stránky DPB, adresujt epožiadavku príslušným orgánom ďakujem
a na linku 59 je to zbytočne, keďže tam bohate stačia sorky... lebo nemá dobrý interval...
Dobry večer prajem chcel by som sa opytat ze na linke 59 by mohlý račej hodit Mercedesy miesto ikarusov a mohla by chodit aj častejšie .... dakujem za pochopenie ....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.