Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Andy #157592:
Presne, ako trolejbus6207 napísal, 2x dodali zlú palubovku, kým sa im podarilo dodať tú správnu. Nuž, veľa si na seba nabrali, majú v tom bordel...
Reakcia na: Trammat #157595:
Áno išla 1382 ale ta skončila skôr ako mala končiť šl-ka.
Reakcia na: Mike #157594:
Sa mi zdalo, ze aj poobede namiesto nej isla nejaka SM.
Reakcia na: Max #157590:
Šlka vykapala bez nahrady
Reakcia na: Andy #157592:
podľa informácií, čo sa dostali ku mne, sa podarilo dodať správnu palubovku na tretí pokus, dvakrát prišla autobusová namiesto trolejbusovej, čiže zlyhanie Škodovky na celej čiare ☠
Reakcia na: skopi #157589:
Mňa by zaujímalo, koľko reálne trvá dodanie takej palubnej dosky od výrobcu. Neverím, že nestihnú čokoľvek vyrobiť a dodať povedzme do mesiaca. Náhradné diely do áut sú dodávané za nejaké 2 dni, ale ok, to je masovejšia výroba.
Reakcia na: Max #157590:
21:00 mala ist SL, o 18:20 este isla.
Neviete niekto ako jazdia historické autobusy? Napr. odchod 21,00 od eurovei či a kedy bude vykonaný...
Reakcia na: Solider #157575:
Podobné blbosti bolo myslené na hocijaké dôvody, pre ktoré nejazdia/nejazdili, len som to zle sformuloval. Ale predsalen, ukážkový príklad - 6009 - zlomená palubná doska (nejazdila kvôli tomu 4 mesiace).
Reakcia na: MatejBA #157587:
keby som ja vlastnil nejakú lokomotívu, tak by bol z toho akurát jeden veľký prúser ?

ale spoľahlivosť našich troloSORov je naozaj žalostná
Reakcia na: trolejbus6207 #157585:
Preco nie? Ak spolahlivost tvojich lokomotiv je taka, aka je nasich troloSORov, tak by to bolo primerane 🙂
Reakcia na: Trammat #157583:
viezol som sa teraz jedno kolo 53-kou, aby som si zaspomínal na staré časy, bolo to celkovo v pohode, možno je problém v tom, že tie trolejbusy sú "prestáte", podľa mňa by sa hodilo, aby jazdili častejšie(podobne ako električky), otázka je, kto by to zaplatil...
Reakcia na: S499.1023 #157584:
20% vozidiel v zálohe na dráhe, nie je to príliš veľa? Neber to ako provokáciu, Ty držíš dve lokomotívy z desiatich ako zálohu?
Reakcia na: trolejbus6207 #157582:
20% je primeraná záloha aj vo vyspelejších DP ako bratislavskom. Takže zase toľko tých vozov navyše nie je.
Reakcia na: trolejbus6207 #157581:
To sa mi iba zda, alebo maju tie 9Tr problemy skoro vzdy, ked jazdia?
Reakcia na: Solider #157574:
tak toto zdôvodnenie hlavu a pätu má, pod také sa kľudne podpíšem aj ja ?

druhá vec je, koľko je reálne nepojazdných troloSORov z akéhokoľvek dôvodu, podľa mňa to malé číslo nie je... ?
Reakcia na: Max #157578:
momentálne jazdí 53-ka, ale aj tá možno vykape na problém so vzduchom ?
devinska cesta moze byt tazsie prejazdna, policajna tmavomodra fabia (ano, radar so senickymi SPZ) mala blizke stretnutie plechoveho druhu s dvomi dalsimi autami medzi sihotou a BVS
Reakcia na: 810zssk #157577:
A teraz sa zahram na velkeho sotousa ? Tak ak sa nemylim (a kludne ma oprav, mylim sa dost casto):
L51 - 2 vozy/4 vodici, 1 kolo 32 minut + 1 voz/2 vodici vikend
L58 - 1 voz/1-2 vodici (neviem ako to presne je), 1 kolo 23 minut + bez vikendu
L69 - 1 voz/2 vodici, 1 kolo 15 minut + vikend to iste

Cize dokopy to mas 4 vozy a 7 alebo 8 vodicov cez tyzden a 2 vozy a 4 vodici cez vikend.

Kebyze zoberieme teoreticky linku od Krasnan po Pharos, tam a spat by to trvalo cca 48 minut (6 minut Krasnany - Odborarska podla L51, 6 minut Odborarska - Radiova podla L58, 6 minut Radiova - ASP podla L65 a 6 minut ASP - Pharos podla L69). Po Technicku by to tam a spat trvalo cca 30 minut (to iste po radiovu plus som ratal +- 3 minuty po Technicku).

Takze ak by ti 1 voz dokazal odist kazdu hodinu a skrateny kazdych 40 minut, tak by si v spickach mohol mat 20 minut a mimo 30-40 minut a cez vikend by sa dal pouzit 30 minutovy interval. Len s tym, ze linka do Pharosu by tym padom v spicke mavala obcas trochu vacsie okno, ako by bolo vhodne.

Ci su to dobre vyratane cisla, to uz neviem na rychlo overit, v kazdom pripade by sa dokazal dat v urcitom useku zaujimavejsi interval a usetril by sa 1 voz a 2 vodici cez tyzden 🙂
Milé deti, z dôvodu technických problémov historický trolejbus 9Tr 152 od 15,45 nepremáva.
Zatiaľ nie je isté, či sa podarí nájsť adekvátne historické záložné vozidlo.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.