Žiadať od cestujúcich, aby si pomaly nosili encyklopédiu tlačítiek a pred nástupom vyhľadali pomocou evidenčného čísla, že ktoré tlčítko kedy použiť, je ako by Igorko povedal proste maximálna šotoušovina.
Ty si teda šotouš. Ako má napr. bežný cestujúci, ktorý denne využíva trolejbusy a električky a v živote nešiel 435kou vedieť, že na 435ke to stlačiť nemá? Použiť to tlačítko je pre neho úplná samozrejmosť.
Prosim ta, ludia stlacaju zo zasady tlacitka tam, kde ich nemusia stlacat a tam, kde ich musia, nestlacaju...
Uz kolko rokov mame v BA dopyt elektrickovy? Kolko rokov po Ba jazdia ik4x5? A ludia si staaale nezvykli, ze v elektrickach TREBA stlacat dopyt a v 4x5 to sluzi na uplne iny ucel. Takze ja sa uz ani necudujem. Zialbohu nadobudam pocit, ze Slovac a najma ta Bratislavska nad 50 rokov a pod 20 je neskutocne blba a arogantna. ?
Musim povedat, ze aj mne sa to paci. Pretoze je to netradicne. Ako vsak poznam DP, tak ked sa budu snazit upravit tie elektricky tak, aby vyzerali rovnako, tak skor odkryju podvozky na 03, ako keby ich mali 04 zakryt.. ? Rad by som sa mylil. ?
Mne sa tie zakryte podvozky tiez pacia (menej uz ten cierny predel čiel), ale ma to aj nevyhodu. Vodic si nemoze zbezne obzriet podvozky, brzdy. Pri odbrzdovani (pri kuplovani napr.) to zaberie viac casu, ako pri odkrytych podvozkoch.
Ale po estetickej stranke je to krajsie.
Mne sa tie zakryté podvozky takisto páčia.. A myslím, že to má aj svoj účel - tlmenie hluku..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
miso1234
29: 3508
dnes revízori asi vyšli von, videní na 4, 21, 29 ?