Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Ikarusy 280 #2937 a ešte jeden (tuším #2942) sú odstavené na Trnávke pri bráne pre trolejbusy. Na tomto mieste už v minulosti pár ich predchodcom bolo rozobraných napr. taká 4929. Zatiaľ ale ešte vyzerajú nenačaté. ?
Dneska stali na krizovatke legionarska - krizna eliny+trolejbusy,bolo tam spadnute asi vedenie ci co,lebo som siel autom okolo a bolo tam to udrzbarske auto..
BTW. Vcera na L91 o 20.49 (zo zastavky MIU Cunovo) smerom pod Novy Most - klbak - zalozak 4508.
Psychoš čo má dnes poobede 6629 by si mal asi vziať dovolenku (he,he..alebo opäť absolvovať psychotesty a autoškolu?!?!),lebo jeho jazda bola katastróóófa ?
Reakcia na: Mike #46378:
he,he...ešte,že som ´´hluchý jak peň´´ ?
Reakcia na: richi78 #46389:
takze teraz mam zase ulahcenu situaciu ja kedze tam chodi len 1 linka solo autobusov. ked uvidim plynak aspon budem vediet ze to je 66 a nie 96 ?
Reakcia na: hoppusmark #46390:
4105 tiez na c.91. ?
88: 1201, 1202, 1219, 1220, 1630
99:4111
91/191: 4106, 4108, 4109
53: 2701, 2000
57: 1031 ?
65: 2010
Reakcia na: Andy #46388:
tak asi nikto okrem mna si takto nepomaha 😛
a tu u mna chodia teraz uz 3 klbaky, bo tretia kolona nema, takze tu orcite 66 nebude, ale moze sa stat ze zalozak bude bars-aka kolona, napr dnes som videl myslim na 50 - 45xx, aj tak teraz cez leto mi to je pomerne dve, ale cez skolu to bude horsie, ked si budem rano mylir 50 a 78...jedine ze by busy 78 chodili podla EVC tie co coteraz, ale ako tak vidavam tak z 70 presli busy na 50 cize budu chodit aj na 50 aj na 78...co uz..
Reakcia na: richi78 #46386:
Takže vždy keď išiel záložák, tak si sa trochu poprechádzal, že? 😃
Reakcia na: richi78 #46386:
Ludia to vacsinou rozlisuju podla toho ake cisielko vidia na transparente... najcastejsie je zelene. ? ?

4.DPA ma 91+191. chutoveckaaaa...
?
odkedy su pomenene kolony ??? o tom mi nemohol dojst nejaky info mail ?? teraz sa 78 miesa s 50 (namiesto 70) ???
ktore linky maju ete ine kolony ?? zatial viem len ze 70 a 96 je prvá a 50 je uz druha...tiez to je ***nute, lebo doteraz ked som videl klbovy bus, tak aj ked som nevidel ktora linka to je, tak som pozrel kolonu a vedel som ci to je 50 alebo 78...ted uz nemam podla coho rozlisovat 😞
Reakcia na: Darro #46381:
Hehe vedel som, ze neni nieco v poriadku...:D
Aj ked mi nejde do hlavy, ze preco si zobrali automatiku...
Ta 4510 bola mladeho srdcovka 🙂
Práve sa veziem v 201 z Kollárka smer Čiližská. 🙂
Prázdninový hit, notorický záložák, 4508 na 50/4 13:27 z Auparku. ?
Tomas: Prave prisla na stanicu. 😉
Ha uz som objavil zahadu krasnej 4815, ved ju maju pridelenu vodici z 4510!!! Ze ma to netrklo vcera, ta striebrenka je presne ta ista, ma nove folie na oknach a na prednej stary napis IKARUS.
Dnes moja petrzalska srdcovka na 93ke 🙂 (4815)
coooo? zase sa presuvali autobusy? sak si to vymienaju ako ponozky. ?
Btw aj ruggerwagen vnútri totálne drnží, všetko tam rezonuje, vlastného slova si nepočuť v rýchlosti nad 30 kmh.
A išiel som dnes s kontajnerom (hanjin) a fakt ta klíma tak vrčí, nielenže je to vo voze hlasno počuť až ku kĺbu ale aj vonku to je počuť do vzodalenosti 5 metrov od K2Sky.

Za včera pochvala vodičovi výazdovej L59, na každej zastávke volal po vlkoch čo tam stáli, že "idem ako 65ka" a vďka tomu do nej aj nejakí nastúpili, lebo ináč by sa kĺbaku na Zl. Pieskoch, alebo vo Vajnoroch s transparentom "59 Antolská" báli. Na prípadné ďalšie otázky vodič pokojne odpovedal, že toto funguje od 4. 7. a že branie cestujúcich je pri všetkých výjazdoch aj dojazdoch L59 v úseku Mäsokombinát - Jurák. ? ? ?
Reakcia na: Darro #46356:
No jedna vec, je že Petržalka nie je technická, ale vlastne iba dopravná prevádzka (= odstavné plochy).
Už iná vec je, že šroubovák tam videli maximálne v katalógu z hornbachu alebo baumaxu. Sú veci, na ktoré nepotrebuješ ani kanál, ani jamu a dajú sa spraviť tak, že cestujúci má pocit, že nastúpil do autobusu nejakej spoločnosti a nie že nastúpil do vraku o ktorý sa nikto nestará.
A ešte keby mi niekto racionálne zdôvodnil, že prečo dávajú IK 435 a vrakosy po G. O na delené služby, a IK 280 na celodenky. ZA to, že ik280 je spoľahlivejší ako IK 435 alebo B741 po G. O? Ale potom nech sa nikto nečuduje, že sa rýchlo rozpadne, keď je to namáhaný a musí podávať výkony v premávke. Toto už 1. ani 2. koĺona dávno nerobili.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.