Tomas: Neboooj, ja si aj stary Ikarus vylestim. Hehe.
Frenky: To je ine! Lebo beru bezdovodne vozidla ktore budu teraz chybat v Petrzalke, prepac ale mna vobec nezaujima ze ti smejdi maju malo vozov, kazdy mesiac dostavaju dalsiu CNG VRAKOSU tak nech si vypravuju tie serble, ked 4.DPA nemala dostatok vozov nic poriadne nedostala akurat stare Ikarusy ktore uz ani nejazdia, mali dostat stare 49xx ako to posielali do Petrzalky. Vsetko maju na plyn a oni tam ***u naftu. Tak isto aj tie 4101-4113 ved to su take humusne vozi az to boli, biju sa do prs ake busy to boli a pritom ked som si kazdy omrkal zistil som ze je to jedna velka šopa spiny.
Mas super nazor, malokto rozmysla ako ty, ale presne tak by som to bral aj ja.."štandard údržby"!! To je to co chyba vozidlam Bratislavskej MHD! Nevravim, ze musia chodit nalestene jak 1803 za starych cias, ale zaklady technickej a vzhladovej udrzby by mohli byt!!! Napr. hneva ma, ze sedadla sa v MHD absolutne netepuju..proste kazdy mesiac by som to nariadil tepovat aspon v letnych mesiacoch!! Proste viem, ze chcem vela, ale v nasej MHD sa uz vozi kde kto... ?
Inak nemozem teraz povedat na petrzalku nic zle, lebo som si v poslednej dobe vsimol, ze sa tiez dost snazia zasluhou asi niekoho..Ale na to, ze nemaju potrebne vybavenie tak asi zacinam tomu hovorit zazrak. Az teraz som zacal vidiet do niektorych veci lepsie.
PS: Prepacte, ze uplne mimo dispecera!
Nieco zo stvrtka:
- 4209 od 7.02 h. vypadol (o 6.53 h. odchod do vozovne) z linky X12/2, hned ho nahradil ZV 2826 a napokon 4826
- 2616 predpoludnim vypadol na linke 83/3, neskor ho nahradil 2300
- 1010 okolo 12.30 h. docasne vypadol na linke 20/1, asi bez ZV
- 3503 o 12.38 h. vypadol na linke 23/4 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Lamac pre poruchu startera), neskor musel byt ODTIAHNUTY do vozovne, neskor ho nahradil ZV 2826 a napokon 3509
- 1627 o 14.27 h. docasne odisiel na plnicku z linky X12/3, bez ZV
- 1120 okolo 15.30 h. vypadol na linke 22/2, az do konca sluzby bez nahrady
- 3634 okolo 15.45 h. docasne odisiel na plnicku z linky 23/1, nahradil ho ZV 3617
- 1709 o 16.20 h. docasne odisiel na plnicku z linky 20/5, bez ZV
- ZV 2826 o 16.48 h. vyjazd na linku 63, smer Avion
- 1704 cca o 17.53 h. vypadol na linke 22/4 asi pre poruchu vozidla (odstaveny na zastavke S. Kralika, smer Dubavka), az do konca sluzby bez nahrady
- 4200 okolo 18.30 h. vypadol na linke X12/1, neskor ho nahradil ZV 2009 a napokon 4818
- 2829 od 20.17 h. vypadol na linke 83/7 pre poruchu vozidla (odstaveny na konecnej Pri krizi), neskor ho az do konca sluzby nahradil ZV 3604
no ja som videl na Soltesovej 4 201ky za sebou s ludmi Odstavovali podla toho, kde im co prislo... 201ky na Hl.st, 202ky na Rajskej, 208ky zas inde. Nejaku 201ku som videl stat na Hranicnej, hromada ostala stat na obratisku i zastavke Cintorin Ruzinov (niektori vodici to prosto tiahli pokial ich to pustilo, nie aby pockali na konecnej na grafikon a uvolnenie, pripadne vylozili a otocili sa skor, aby obsluzili aspon cast trasy ? ). Dispecerov som videl akurat na Prievozskej a pri cintorine, kde si vodici spravili maly piknik ☺ ? .
Horsie to bolo so zalozakmi, kazdy inak oznaceny (X, 201, DPB, bez oznacenia,...), cestujuci nemali sancu. Navyse chodili ako prisli na dane miesto (teda 2-3 s malym odstupom a dlho dlho nic).
ZV: 3604 (L201), 1629 (DPB), 4508 (X), 1622 (bez oznacenia) a este jeden dlhy plyn. Prve 4 menovane sli az na Cilizsku, ten posledny koncil pri Cintorine Ruzinov. Druhu konecnu mali na Bajkalskej (ale videl som iba 1622, to bol jediny spoj, okrem toho posledneho, ktory siel za cely cas v smere do mesta)
Kolko bordelu a zmatku kvoli jednej prevratenej dodavke uprostred cesty... Ale teda, keby chcel, tak to tak neprevrati ?
ZV1622 vo vecernych hodinach uz na L78.
Zacvikari videni v 7087 (L3) a 6290 (L204).
Revizori dnes operovali kratko po obede na AS MN a cele poobedie na useku Hl.st.-Zilinska a Hl.st.-Soltesovej
prave to som tým chcel povedať, že Petržalka by mala mať lepšiu vozovňu.. Ale už sa také niečo plánuje, len to asi bude chvíľu trvať ako je u nás zvykom..
"Keď boli predtým na 88 petržalské Ikarusy, a teraz keď som sa viezol v 1803, 1806 na tej istej linke. Obrovský rozdiel! Petržalské vozy boli (a sú) totálne zničené, vozy z Trnávky sú oproti nim ako nové" nieco na tom je ale je to skor tym cim 4.DPA disponuje... 1.DPA ma take moznosti v ÚD ktore Petrzalka nema a mozno nikdy nebude, lebo aj keby sa postavila nova vozovna stale to bude len mala vozovnicka a velke opravy sa budu robit stale len v ÚD.
?
L5: Presne to iste co som napisal hoppusmarkovi plati aj pre Krasnany... len minus je v tom ze 36xx su prve plynaky ktore vznikali a tak povedane "pokusne mysi" dalo sa to GO v takom podniku ktory urobil GO ako za 5sk a preto to tak aj vyzera...
Tomas: Vies ze som nad tym aj rozmyslal...? pekne cisla. ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
milannco
88 - 1630/1, 1202, 1219/3, 1203... ďalej neviem