Tebece: A co by tam tak asi poslali? TamBusy? Heh. Ja som bol minule pri 4.DPA a z vozovne sa akurat na linku c.84 skrabala 4309 a to som si uz myslel ze ten autobus jazdi asi rok ako 26xx alebo 16xx.
BMEŽ: Jasne bude ale do Petrzalky len tam je IRAK a buducnost (ropa, nafta, cierne zlato!) hehe.
4407 na vymene plechov? Hmm ta uz myslim ze pred par rokmi bola na takej nizkorozpoctovej vymene podaktorych plechov, kiez by dostala aj dajake to BUSE, taky dobry TamBus by si to zasluzil.
Viď Johny D a #46233. 2 kolona ma nedostatok vozov teraz ked vyradili ik 280.
Aj ten 1820 asi je pozicany docasne a teraz tam stoji asi v sedle. medzi spickami z linky 74.
Nevylučujem, že neskôr bude preradený, takisto ako na L83 1817 tiež.
Lebo som počul nejaké šumy, že do Petržalky majú byť preradené IK 435 1816 a vyššie, 1821 už šiel ako prvý.
Neviem, čo je pravdana tom zvyšku; ale osobne súhlasím s tým, aby boli 1816 - 1820 preradené, ale na 2!. kolónu a ne do Petržalky.
Veď Petržalka k dnešnému dňu prestala vypravovať L88 - šk. rok 10 kĺbových vozov, namiesto toho nerobí nič. Dostala 91 a 191, na ktorú možno zjednoduchšene povedané, prešli vodiči z L88. Ale dostali na ňu aj sólo vozy. Ale minimálne 10 kĺbakov z L88 má mať k dobru!!!!!!
O.K. vyradili 3 ik 280, vyradia možno aj štvrtý a piaty. Ale DOSTALI 4219 a 4851. Stále sú v pluse.
2. kolóna dostala k dnešnému dňu Linku 50 do výpravy. (šk rok 10, povedzme že prázdniny 8 vozov. ) Ale nezobrali jej ŽIADNU INÚ KĹBOVÚ LINKU. Ja chápem, že akože zjednoduchšene vodiči z 96 a čiastočne 70, ktoré robí traz 2. kolóna iba delené, asi prešli na tú 50tku. Ale nie vozy. Z linky 96 sa UŠETRILO 9 sólo vozov. Z linky 70 1 kĺbak. Treba ale pridať na L50 8 ! (+ nejaká tá X12)
A navyše bolo odstavených 7 ik 280, ešte predtým odišli 2 IK283. Takže to nestačí už ani na prázdniny a čo potom od 3.9?
KTO NA D P B a. s. N E V I E P O Č Í T A Ť ?
Alebo opäť za všetko môžu vodiči? Ako tradične, oni sú tí najhorší? Mali si sami na 2. kolóne vyrobiť vozy na linku 50, parchanti jedni ?
D. ú na uhorkovú letnú sezónu pre pravideľných prispievateľov, ale aj tajných čitateľov diskusie a dispečra iMHD. sk. Aké redukcie treba spraviť od septembra, aby boli vypravené všetky spoje, ted aby bol dostatočný počert vozov na všetkých prevádzkach.
Hint: napr. 74 sólo vozy. Ale to nebudestačiť zrejme...
Hint. 2: eše dojdú nejaké ďalšie Cng B741. ? ? ?
jedna moja spoluziacka (na FEI-ke ;-)) si 92-S- ku velmi oblubila - vdaka nej je doma za nejakych 5-8 minut (tusim hned prva zastavka v Petrzalke), kym inak jej to trvalo o dost dost dlhsie. Tak minimalne ona by nadavala, keby sa to neobnovilo...
DNEŠNÉ RÁNO:
L50 (nie po poradí): 2513, 2603, 2620, 2623, 2628, 2810
- 78/11 minimálne posledné kolo, možno celý ranný diel hradený ZV 2828.
70 = 96: 1610(1), 1216(2), 1211(4), 1213(5), 1214(7), 1208(9) a ešte 1603 (/3 alebo /6)
96/8 minimálne posledné kolo, možno celý ranný diel vynechal spoj bez náhrady.
70/delené: 2410 (10), 2406 ? (11), 2626(13), 2605(14), 2321(15)
70/12 Minimálnre posledné kolo, možno celý ranný diel hradil ZV 2800.
88: 1202(1), 1218(2), 1629(4), 1205(5), 1207(7), zvyšné neviem
91/2 4100, 91/9 4110
Re #46234 milannco: No počul som niečo o zrušení SV 406. Tak možno už od 3.7. a to by sa vysvetľovalo tým pádom.
?
Už som to tu síce raz kritizoval, ale neodpustím si znova: Načo je komu z Patrónky nejaká blbá 92-S s 20-min intervalom, keď má trasu veľmi podobnú s L83 a je slabo využitá? Keby išla až na Dolnozemskú, tak by som až tak veľmi nenamietal...
A možno budú nejaké extra dojazdové 191tky z Dvorov do Vojenskej nemocnice. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Darro
4407 na vymene plechov? Hmm ta uz myslim ze pred par rokmi bola na takej nizkorozpoctovej vymene podaktorych plechov, kiez by dostala aj dajake to BUSE, taky dobry TamBus by si to zasluzil.