A to vám ODP MG BA na čele s Ing V. Mikušom začne vyťahovať tabuľky, že od akej intenzity dopravy je nutná CSS, že Botanická bola najnehodovejšia v celej BA, že tam vlani zomreli 3 ľudia a že semafor zachráni ľudské životy
a že aj na ostatných prejazdoch sa musia budovať CSS, lebo by sa tie auta z vedľajšej na hlavnú cestu nedostali. A resp keď odbáčajú z hlavnej na vedľajšiu po smere jazdy doľava, že križujú el. trať,že by na nej dllllho stáli, kým by ich igk v pruhu, ktorý križujú, pustili. A že je nutné, že sa tým zvýši jazdná doba električky; ale aby ten dopad na ňu nebol až taký drastický, budú sa snažiť o "preferenciu", teda aby električka na K.Veskej radiále neakala na každom semafore 3 min. ?
![❗](/data/img/emoji/2757.png)
Osky