Zdrafim,
moze mi niekto vysvetlit, preco linka 70 vacsinou (nie vzdy) smerom zo Slovnaftskej na zastavku Pristavny most caka v dlhej kolone aut smerom na kruhovy objazd pristavneho mosta a potom schadza o par metrov dalej k zastavke? Preco len maloktore vozidlo jednoducho pokracuje v jazde priamo popod kruhovy objazd na Bajkalsku a tam sa zaradi k zastavke?
Dava mi to zmysel, pokial by to bol nejaky vyrazny rozdiel pri zaradovani sa na zastavku, ale ide len o 1 pruh naviac, ktore musi vozidlo prejst. Cakanie smerom ku kruhovemu objazdu trva v niektorych pripadoch aj 5 az 10 minut a zbytocne sa cela trasa predlzuje.
Inak na oboch stranach je zastavka tak zle a blizko umiestnena k vyjazdom na pristavny most, ze sa fakt nedivim, ze vodici musia doslova preplavat krizom celu sirku cesty aby sa dostali na svoju trasu (smer Slovnaft a opacne). Pritom by zastavku stacilo na oboch stranach posunut o 30-40 metrov dalej smerom k Prievozskej, aby sa vozidlo stihlo bezpecne zaradit aj v hustej premavke.
Este na margo zrusenej 71.... to fakt nikomu nevadi, ze ta jedina linka 70, co chodi od rana do vecera preplnena nestiha prepravovat smerom na podunajske biskupice to kvantum ludi, ci uz zo stareho mesta, z karlovky ci dubravky? Ked vypadne jeden (ci nebodaj dva ako tomu bolo nedavno) spoje, neda sa do toho autobusu vobec dostat. Aky zmysel malo vyradit linku 71, ktora navyse isla ovela kratsou cestou a nevozila ludi zbytocne po celom meste cez vsetky krizovatky, kde sa casto caka suhrnne aj 10 minut?
moze mi niekto vysvetlit, preco linka 70 vacsinou (nie vzdy) smerom zo Slovnaftskej na zastavku Pristavny most caka v dlhej kolone aut smerom na kruhovy objazd pristavneho mosta a potom schadza o par metrov dalej k zastavke? Preco len maloktore vozidlo jednoducho pokracuje v jazde priamo popod kruhovy objazd na Bajkalsku a tam sa zaradi k zastavke?
Dava mi to zmysel, pokial by to bol nejaky vyrazny rozdiel pri zaradovani sa na zastavku, ale ide len o 1 pruh naviac, ktore musi vozidlo prejst. Cakanie smerom ku kruhovemu objazdu trva v niektorych pripadoch aj 5 az 10 minut a zbytocne sa cela trasa predlzuje.
Inak na oboch stranach je zastavka tak zle a blizko umiestnena k vyjazdom na pristavny most, ze sa fakt nedivim, ze vodici musia doslova preplavat krizom celu sirku cesty aby sa dostali na svoju trasu (smer Slovnaft a opacne). Pritom by zastavku stacilo na oboch stranach posunut o 30-40 metrov dalej smerom k Prievozskej, aby sa vozidlo stihlo bezpecne zaradit aj v hustej premavke.
Este na margo zrusenej 71.... to fakt nikomu nevadi, ze ta jedina linka 70, co chodi od rana do vecera preplnena nestiha prepravovat smerom na podunajske biskupice to kvantum ludi, ci uz zo stareho mesta, z karlovky ci dubravky? Ked vypadne jeden (ci nebodaj dva ako tomu bolo nedavno) spoje, neda sa do toho autobusu vobec dostat. Aky zmysel malo vyradit linku 71, ktora navyse isla ovela kratsou cestou a nevozila ludi zbytocne po celom meste cez vsetky krizovatky, kde sa casto caka suhrnne aj 10 minut?
Emo