tr3mp: no ono mas pravdu, ale malu, ale za to podstatnu nevyhodu to ma. Proste vyriesis tym pracu. Ale clovek zvacsa (ja) cestujem MHD aj za inym ucelom a tiez je nutne chodit presne . Ale pohoda
Ale dnes uz vdaka d3k0 je po probleme - staci si zapnut wap a hop-sup spoje si najdem . Cim mu velmi pekne dakujem. Aspon nemusim mat zly pocit, ze prachy, co utratim za ziskavanie vedomosti o mhd som neutratil za auto . (dokedy vsak budem mat tento pocit - to neviem - a zda sa, ze DP sa na to spolieha)
Ale dnes uz vdaka d3k0 je po probleme - staci si zapnut wap a hop-sup spoje si najdem . Cim mu velmi pekne dakujem. Aspon nemusim mat zly pocit, ze prachy, co utratim za ziskavanie vedomosti o mhd som neutratil za auto . (dokedy vsak budem mat tento pocit - to neviem - a zda sa, ze DP sa na to spolieha)
Turbo
O 10:42 som vypadol z domu a vybral sa na zastavku Novoveska. Nastupil som do 21/7 o 10:49. Bol to Ikarus 280 c. 1911. Vy tvrdite ze uz nemame Ikarusy s bielymi madlami??? Omyl, voz 1911 ma jedno sedadlove madlo vo vleku biele! Prichod na Patronku bol o 11:06. Pred nami stala skapata 21/4, voz 1209 (este mal teply motor). Hehe , serbel. Potom som nastupil na 63/1, voz 1802 a vyviezol sa na Hrobonovu. Tam mi o 11:18 isla 84/4, voz 4843. Na SAV som este videl zalozak 1318 na X21. Bolo to o 11:22, cize isiel v case 21/1. Hmm, zaujimave. Ale co mi vadilo bol stav 4843. Pri poslendych dverach, teda vlastne pred nimi rachotilo to sklo. Hrozny, nasi dielensky ani nevedia dat tam dve skrutky? Bol to priserny rachot, cele sa to triaslo. Prichod k EU bol o 11:39. Kym som sa dostal na 9. poschodie tak to bolo uz 12:00. Este mi trvalo zapisat sa, etc a pri compe som od cca. 12:05. Takze mi to vsetko trvalo hodinu a 23 minut, to je co??? . Tento prispevok som pisal dalsich cca. 8 minut.