No dnes to bolo pestre na linke 83, ale naslo sa aj nieco ine:
- 7703 ( pisem o nom v mojom predchadzajucom prispevku ) isiel pravdepodobne na linke 12/8 ( dakujem, ze to o cca 9:20 h. zo Safka vodic potiahol do Dubravky, hoci mal ist uz do vozovne ), v popoludnajsej spicke uz isiel 7735-36
- 2814 vypadol na linke 83/2 pred 11. h., nahradil ho ZV 2813, neskor sa vratil
- 2514 o 14. h. mal poruchu na linke 83/4 ( ako d3k0 spravne uviedol bol odtiahnuty do vozovne ) a na posledne kolo ho nahradil prave spominany 2945. Jedno mi vsak bolo cudne a to, ze Liazka prisla do Dubravky skor ( nema tu stanovisko ) ako este pojazdny 2514, ktory prisiel o 14. h. na konecnu a potom dovi.
- 1128 vypadol pre poruchu v motore na linke 27/1 o 15:51 h., jedno kolo vynechal, potom sa vratil
- 2805 o 16:50 h. odisiel pre poruchu vozidla z linky 83/8 do vozovne, neskor sa vratil ( toto zaregistroval aj Darro )
- 2803 ( po prve ) vypadol na linke 83/7 po 19. h., neskor sa vratil
- 2803 ( po druhe ) daleko neprisiel, pretoze ho az do konca sluzby nahradil nejaky ZV 36.. ( cislo nemam, necakal som, ze vypadne este raz )
- 2921 vypadol na linke 83/9 po 19. h., nahradil ho 2813 az do konca sluzby, mozno ako ZV, kedze tak prmaval dopoludnia
Zolo: dakujem
- 7703 ( pisem o nom v mojom predchadzajucom prispevku ) isiel pravdepodobne na linke 12/8 ( dakujem, ze to o cca 9:20 h. zo Safka vodic potiahol do Dubravky, hoci mal ist uz do vozovne ), v popoludnajsej spicke uz isiel 7735-36
- 2814 vypadol na linke 83/2 pred 11. h., nahradil ho ZV 2813, neskor sa vratil
- 2514 o 14. h. mal poruchu na linke 83/4 ( ako d3k0 spravne uviedol bol odtiahnuty do vozovne ) a na posledne kolo ho nahradil prave spominany 2945. Jedno mi vsak bolo cudne a to, ze Liazka prisla do Dubravky skor ( nema tu stanovisko ) ako este pojazdny 2514, ktory prisiel o 14. h. na konecnu a potom dovi.
- 1128 vypadol pre poruchu v motore na linke 27/1 o 15:51 h., jedno kolo vynechal, potom sa vratil
- 2805 o 16:50 h. odisiel pre poruchu vozidla z linky 83/8 do vozovne, neskor sa vratil ( toto zaregistroval aj Darro )
- 2803 ( po prve ) vypadol na linke 83/7 po 19. h., neskor sa vratil
- 2803 ( po druhe ) daleko neprisiel, pretoze ho az do konca sluzby nahradil nejaky ZV 36.. ( cislo nemam, necakal som, ze vypadne este raz )
- 2921 vypadol na linke 83/9 po 19. h., nahradil ho 2813 az do konca sluzby, mozno ako ZV, kedze tak prmaval dopoludnia
Zolo: dakujem
Turbo
Este by bolo dobre podotknut, ze trolejbusy su vozidla s najlepsimi dynamickymi vlastnostami - rozjazd a brzdenie. Na rozdiel od autobusom maju elektromotor, ktory sa da pretaziat a kratkodobo (plny rozjazd) podat vykon aj 400 kW. Oproti elektricke ma trolejbus zas vyhodu v tom, ze nezacne tak lahko preklzavat. Pri brzdeni ma trolejbus oproti autobusu aj dalsi typ brzdy (popri tlakovzdusnej) - elektrodynamicka brzda, na principe ze elektrimotor pracuje ako generator do odporniku - tento typ brzdy je velmi ucinny a niektori vodici ho naozaj vedia vyuzit (brzdenie pred vzdusmou krizovatkou, nasledne plna jazda, estc...). Preto sa nam zda, ze najma vodici trolejbudov jazdia prilis prudko. Ale iba v porovnani s autobusom, s osobnym autom jazdime este prudsie. Rozdiel je v tom, ze v aute sa na kadzu zmenu stihneme pripravit...
Pani Alena, na zaver Vam zelam aby sa noha co najskor uzdravila, lebo urcite je to neprijemne.