To čo je zase za 3,14ča piktogram? Načo je cestujúcemu/vodičovi ďalšieho vozidla pri pohlade zozadu informácia o tom čo tam robí to vozidlo, ktoré nepremáva na žiadnej linke?
Nestačilo by prečiarknuté pole podobne ako má služobná jazda?
Vazovova od Mýtnej neprejazdná, praskol vodovod. Voda je aj na Radlinského a Račianskom mýte.
Autom sa to obchádza popod NBS, Imricha Karvaša a Blumentál.
"Práveže dopravné nároky sa rozložili."
ano, rozlozili v case, teda spickovy peak oproti sedlu je mensi, co je lepsie pre dopravcu (nepotrebuje v kratkom case spicky velmi vela vodicov a vozidiel aby potom v sedle nemali co robit), to ale neznamena ze poklesla poziadavka na mnozstvo *km.... akurat je lepsie rozlozena v case
"Takže niekto neurobí cestu autom alebo mhd za deň ani jednu."
v pracovne dni skolskeho vyucovania tych co nepotrebovali pouzit nejaky iny typ dopravy ako vlastne nohy bolo v minulosti viacej; deti zo ZS obvykle dochadzali do spadovych skol ktore boli obvykle kusok od bydliska....
taktiez obchody (aspon v 80tych rokoch) tovaru beznej spotreby (potraviny+drogeria) si mal pomaly v kazdom kute a nejake nakupne centrum si mal +- na kazdom sidlisku; a vzhladom na centralne stanovene ceny si nepotreboval cestovat za roznymi akciami. naopak problem bol len to ze co kde prave mali/dostali alebo kde si mal niekoho znameho a podpultovy tovar ti odlozil.....
s cim suhlasim a je to problem je ze velmi chybaju vo vhd pouzitelne rychle tangencialne spojenia a celkovo v meste chyba severne spojenie vychodu a zapadu co indukuje aj v centre nemale mnozstvo individualnej tranzitnej dopravy....
Práveže dopravné nároky sa rozložili. Vtedy celá robotnícka trieda nastupovala do práce na 6tu a končila po 14tej. A k tomu boli prispôsobené aj výkony a aj tak to nestačilo, lebo mhd bola dosť preplnená. V dnešnej dobe veľa pracovísk začína o 9 a to nehovorím, že po covide vzrástli násobne možnosti HO. Takže niekto neurobí cestu autom alebo mhd za deň ani jednu.
Rozšírila sa ponuka služieb a obchodov aj v iných štvrtiach, takže už netreba za každou prkotinou cestovať do centra. Aj to má za následok odliv zákazníkov a prázdne priestory.
Takže do centra cestuje menej ľudí či už za prácou alebo nákupmi a aj napriek tomu je autami plnšie ako pred 30 rokmi.
Lenže v centre sa stretávajú všetky radiály a chýbajú nám tangenciálne prepojenia na rýchlejšie cestovanie nosným dopravných prostriedkom, ktorým je v tomto meste električka. Preto je žiadúce aby sa čo najmenej obmedzovala a zdržiavala prejazdom centrom aj na úkor obmedzenia IAD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ikarus31
Solaris Urbino 15 po novom ako vozidlo zimnej údržby zastávok.