OT: Za chvíľu bude teplo, tú lacnú zmes syntetiky a bavlny aj tak veľa šoférov nemôže zo zdravotných dôvodov v teple nosiť. Už vidím tie náreky tu, že nenosia uniformu DPB.
Keď už sa tu rieši označenie vodičov. V poslednom čase vidím strašne veľa vodičov električiek jazdiť aj bez uniformy. To zase je prázdny odevný sklad alebo sa rezignovalo na kontrolu aj v tomto smere?
To je hrubé ohováranie, vodiči električiek vystupujú do vozovky s vestou. Jednak je za to pokuta a hlavne ak sa im niečo stane, tak bez vesty to nie je pracovný úraz.
Pozdravujem nerváka z L901, ktorý sa potrebuje pretrubovať cez kolónu na Bergu a obiehať ju v plnej rýchlosti cez šrafované plochy a pripájací pruh Nikomu neprajem zaviniť DN, ale daného experta to pri takomto spôsobe jazdy čaká...
OT: Nový rozpis je taký, že ak vodič radí cestujúcim, nemá skoro žiadnu prestávku. Zvyčajne totiž cestujúci, ktorý potrebuje poradiť je cudzinec alebo menej chápavý a tak mu nestačí jedna veta, často ani nevie sformulovať otázku. Toto dlho fungovať nemôže a tak normálna reakcia vodiča je nebaviť sa s cestujúcimi. Kinder menežeris s excelom majú chybnú predstavu, že sa šetrenie na jednom mieste neprejaví na úplne odlišnom mieste. Samozrejme, že sa prejaví. Možno by pomohlo zase niekam dať cyklopruh alebo dve linky spojiť do jednej tak, aby sa to nedalo stíhať, lebo to niekomu v excely vyšlo ako super nápad.
Na 40 minimálne kým tam jazdili degeše (od zmeny výpravy som ho nevidel) jazdil pravidelne jeden pomalší vodič, ktorému sa občas podarilo aj v sobotu večer prísť na stanicu s -8, ale na druhú stranu bol/je fakt ochotný, každému poradí, vysvetlí, čo treba, pustí cez prechod. Len teda niekedy to meškanie naozaj nepotešilo, hlavne v okrajových časoch.
Na pražskej nehoda smer patrónka pred zastávkou. Momentálne je blokovaný jeden pruh, stoja tam policajti aj sanitka
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko