A to načo? Však operatívne mali L44 ukončiť na Šulekovej. Búdkovú by na tú dobu obslúžila L41 a L47 by presmerovali cez Prokopa a Hroboňovu, kde by sa napojila na svoju trasu. Tam by bol aj prestup na L41 pre ľudí čo cestujú do oblasti Drotárskej a Slavína.
Električiek je dostatok
Máme teraz 23 K2S a v podstate 129 súprav (rátam aj vozy ktoré ešte síce nevyšli ale ok) a denná výprava je 100+5ZV
Takže s prehľadom to musí vychádzať
Ale asi je najmenšia škoda na 7ke keď vypadne spoj, bodaj by dávali súpravy na 7ku prípadne posilnili 3ku ráno na 3 minúty
A ten stanovený rozsah prepravných služieb môže byť ako v ČR len zastavovanie pre nástup a výstup, ako napr. žst. Praha-Zahradní Město alebo sa na Slovensku vyžaduje aj vykurovaná čakáreň, staničná reštaurácia a spešninová pokladňa?
Dopravňa je miesto na dráhe určené na riadenie dopravy. Tieto sa delia na dopravne:
- s koľajovým rozvetvením - stanice, výhybne a odbočky;
- bez koľajového rozvetvenia - hlásnice, hradlá a oddielové návestidlá s automatickou činnosťou.
Stanica je dopravňa s koľajovým rozvetvením a stanoveným rozsahom poskytovaných prepravných služieb.
Výhybňa je dopravňa s koľajovým rozvetvením, ktorá umožňuje križovanie a predchádzanie vlakov alebo jazdu vlakov z jednej na inú traťovú koľaj tej istej trate.
Odbočka je dopravňa umožňujúca jazdu vlakov z jednej trate na druhú.
Prípojná stanica je dopravňa do ktorej je zaústená trať s diaľkovo obsluhovaným zabezpečovacím zariadením, alebo trať so zjednodušeným riadením dopravy.
Riadiaca stanica je dopravňa obsadená oprávneným zamestnancom, ktorý riadi dopravu na príslušnej (celej) trati:
a) so zjednodušeným riadením dopravy;
b) s diaľkovo obsluhovaným zabezpečovacím zariadením (spravidla so sídlom centra riadenia dopravy diaľkovo obsluhovanej trate)
To si v prvom bode mýliš s dopravňou, v druhom s nejakou dojmológiou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dave177