Rano o pol 9 sa vracajuci turisti zo zeleznej? Bola nejaka akcia?
Jedine ze by boli turisti naozaj len vracajuci . . . .
Nehladiac na to, ze sa okolo tych odkladacich priestorov neda ani poriadne prejst
ŽST Petržalka pred stanicou na Kopčianska je vážna nehoda kamiónu vs chodec, blokovaná zastávka MHD pre 80 a 99 smer Incheba a Gercenova tam vôbec nič nezastaví, práve ide rzp plus polícia tam
pan Lubor, predpokladame, ze zo Zeleznej Studnicky islo vela turistov a bolo treba zaistit ich odvoz....rovnako sa ocakava zvysena hospitalizacia na Kramaroch a s tym spojena batozina na pobyt
Dnes rano, trolejbus cislo 42 (6727 tusim), v prednej a zadnej casti vybaveny trojposchodovym nerezovym odkladacim priestorom pre batozinu . . . Chcel by som sa spytat, aky myslienkovy pochod viedol kompetentnych na vypravy takto vybaveneho trolejbusu na linku 42? Zeby skusobna prevadzka prevozu truhiel nemocnica-cintorin?
Tak toto bol ten problem. Dik.
Zaroven som nasiel luxusne spojenie. Ak sa nic nestane, tak dnes pojde #6727 z autobusovej stanice 17:21 smer Cerveny most a z Vysokej #7442 o 17:33 smer Karlofka.
Neviem, ci to patri sem, kedze nevidim ziadne ukotvene vlakno o imhd ako takom, ale vsimol som si, ze uz nejaky cas nefunguje prekliknutie z poradia linky pri vozidle na jeho filtrovany cestovny poriadok. Predtym to fungovalo vzdy v aktualny den, t.j. na stranke vozidla, v kolonke "Posledne zaznamy o vypraveni", sa za datumom, vedla cisla linky, dalo kliknut na poradie a zobrazil sa cestovny poriadok toho konkretneho vozidla. Teraz sa na to uz kliknut neda. Toto uz je zrusene uplne? Pripadne je nejaky iny sposob, ako "odchytit" konkretne vozidlo v premavke?
V Budapešti ale aj keď zvereňujú intervalový CP, tak vozidlá majú CP, ktorý sa snažia dodržať.
Za to celá južná a časť západnej Európa si robí z CP trhací kalendár a aj keď sú zverejnené odchody, tak sú veľmi orientačné. Bežne chodia autobusy aj o 10 minút v nadbehu.
Aj v Budapešti je to bežná prax pri tvorbe autobusových CP podnes, najmä v čase špičiek, keď aj tak všetko mešká a snaha držať sa odchodov na minútu presne je úplne zbytočná.
Pokiaľ toto je problém, tak potom nie je vôbec žiaden problém. Ono to môže byť aj tak, ako v niektorých ruských mestách - pri čísle linky sa napíše prvý a posledný odchod a k tomu strohá informácia, že medzi tým "jazdí každých 6 až 27 minut". A koľko papiera a tonera by sa ušetrilo...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Klepeto