Aj v Budapešti je to bežná prax pri tvorbe autobusových CP podnes, najmä v čase špičiek, keď aj tak všetko mešká a snaha držať sa odchodov na minútu presne je úplne zbytočná.
Pokiaľ toto je problém, tak potom nie je vôbec žiaden problém. Ono to môže byť aj tak, ako v niektorých ruských mestách - pri čísle linky sa napíše prvý a posledný odchod a k tomu strohá informácia, že medzi tým "jazdí každých 6 až 27 minut". A koľko papiera a tonera by sa ušetrilo...
DOdnes som nepochopil naco DP vesia na zastavky tie srandovne listocky (rozumej cestovne poriadky), ked kolkokrat odchod uz z konecnej je uplne mimo CP . . .
A to si zas medzi ktorými riadkami (nesprávne) prečítal?
Ten voz tam už vôbec nemali pustiť.
(A inak manažment davu som v živote neriešil, maximálne v The Sims.)
A čo, očakávaš, že by udržali trať trvalo voľnú? Ako človek, čo sa celoživotne pohybuje v marketingu a manažmente davu musíš vedieť, že je to nereálne.
Špitálska neprejazdná. Dojazd smerom do Jurajovho dvora z Petržalky cez nábrežie, tunel a Obchodnú. Vodič 7512 nevie použiť mikrofón, vo vozidle musí fungovať oznámenie cestujúcimi odpredu dozadu. Navyše displeje ukazujú nezmysly. Informačný systém vozidla je aktuálne dezinformačný.
Zlomená palica na križovatke s električkami Pod stanicou, takže trolejbus presne cez trať zostal stáť - je prerušená premávka 1 a 7.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
juraj76