Naposledy to skončilo vykoľajením tretieho podvozku, práve preto veľmi raritná vidlicová jazda, keďže vodič si to hneď všimol a okamžite zastavil, teda ten podvozok sa ani nestihol vykoľajiť. Je tam hlboká srdcovka s ostrým uhlom kríženia a dôvod bude zrejme ten, ktorý aj popisuješ, ohľadom kinematiky vozidla, že to po prudšom zastavení nesprávne vyhodnotilo a dotlačilo to podvozok na nesprávnu koľaj. V oboch prípadoch to bol tretí podvozok, ktorý sa vybral na výlet.
9/12 aktuálne nehradená (7931 odišla ako SJ), 4/18 asi tiež (7835 šla do depa cca 13:20, pred ňou aj 7951 smer depo). ZV 7795 síce stála na Stn. NM v tom čase ale vo výprave tam nie je.
Pri Depe v smere do mesta vykapala Škodovka #7504 možno ešte stále stojí v triangli). V snahe oživiť ju o cca 5:50 na cca 12 min. odstavili premávku. Z centra sa tak všetko točilo na Vinohradoch, z Rače sa postupne kopili vozy pred zastávkou.
Keď to otvorili, tak kolóna vozov z mesta už šla do Rače, v opačnom smere ale už nemalo čo.
Okolo 8h.smer mesto išli všetky za sebou smer mesto.. kolóna pred "úžasným" Blumentálom. Tam by tú výhybku mala prehadzovať ručne babka z búdky ako kedysi na Kamennom ..
Prestupný uzol odbavujeme vždy iba jedným vozidlom. Nonsens.
Nejaké info čo sa dnes dialo v Rači? Smerom na obratisko električka každé 3 minúty, no z obratiska ani jedna. Asi po 10 minútach prišla 7, no bola tak plná že ľudia radšej čakali na ďalší spoj, no tej tiež nejak nechodil.
Aj by ma zaujímalo ako vyzeralo obratisko, lebo tam muselo byť strašne veľa električiek.
Ako je to vlastne s električkami? Nakoniec všetky sú v Juráku? Lebo všetky vozidlá zo všetkých liniek majú dojazdy do vozovne. Už nezostávajú v obratiskách?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
juraj76