DPB: Linka 9: obojsmerne prerušená premávka na Ružinovskej . Za zastávkou Trnavské mýto premávajú na Stn. Nové mesto a späť do Karlovej Vsi. Náhradná doprava X9 premáva v úseku Trnavské mýto - Astronomická a späť.
Prečo by boli? Práveže je to úplne super vec keď máš bus plný ľudí s kuframi. Snívam o tom že niekoho to napadne v letnej sezóne nasadzovať na N61. Ono to sólo tam je mimo sezóny úplne v pohode, ale v lete ak zrovna ide spoj ktorý chytá nejaký charter (tam alebo späť) tak sa to veľmi rýchlo premení na peklo. Najlepšie je keď ti v piatok večer na nejakom mega silnom odchode a lá 1:30 nastúpi na autobuske 10 ľudí s kuframi na letisko. Potom zvyšok trasy funguje tak že na každej zastávke musí polovica autobusu vystúpiť aby sa ľudia zo stredu dostali von.
Skúšobná prevádzka 24-metrového Solarisu s cestujúcimi je v pláne od zajtra 71/1 (dnes má tiež nejaké jazdy na 71), mal by tak najazdiť 5000 km, a potom môže byť schválený do štandardnej premávky.
Lenže to ploché kolo tam musel niekto "urobiť"! Obvykle sa zadarí pri vynútenom brzdení, prípadne pri neopatrnom brzdení šmykom bez piesku (teraz na jeseň úplne bežne - na tých listoch sa to šmýka ako ho.ado. Mimochodom väčšina T6 má teraz na nejakom podvozku ploché kolá. Môže za to aj to že tie vozy sú nepridelené, takže niektorým vodičom je úplne jedno ako brzdia na šmykľavej koľaji a že "vyrobia" ploché kolá, veď čo zajtra budem mať úplne iný voz. To naša generácia vodičov k tomu pristupovala zodpovednejšie, keď sa mi pri vynútenom brzdení podarilo urobiť ploché kolá, tak postupne som sa to snažil zbrúsiť štýlom jazdy (s pieskom samozrejme), lebo inak by som to klepotanie musel počúvať pri každej službe. Druhá možnosť je že ploché kolo vznikne pri poruche čeľusťových(alebo kotúčových)bŕzd. Pri vozoch po ÚD dosť častá porucha.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe