Ako človek bývajúci pri trati - karloveskej radiále - môžem s istotou konštatovať, že odstraňovanie plôch na kolesách by malo z hľadiska zníženia hlučnosti podstatne väčší prínos ako obmedzenie rýchlosti na 40 km/h v noci. S výnimkou "obutých" električiek nespôsobuje električková doprava v Karlovej Vsi žiaden výrazný hluk. V porovnaní s niektorými inými mestskými časťami s nezrekonštruovanou traťou (napr. Ružinov) a niektorými inými mestami je tá trať naozaj tichšia. Napríklad v Sofii som pri prejazde električky mal pocit, že ide vlak.
Jazdili, ale iba cez pracovné dni (noc pred pracovným dňom). Minimálne na N72 by ale mal byť kĺbový trolejbus, na N44 a N47 by stačil aj krátky trolejbus.
sú to hlavne trinásťročné vozy po živostnosti s ktorými sa už ani vtedy nemalo počítať do premávky
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
volod