Okrem technických aspektov ešte nezabúdajte že je tam semafór (a keď je vypnutý, treba dať prednosť protiidúcim vozidlám), takže ak by ste tam vyslovene nemali policajta zastavujúceho dopravu, tak by bola dobrá šanca že by ten trolejbus musel zastať na úseku bez drátov. Tá úprava signálneho plánu by negarantovala že sa to odjazdí tak ako si predstavujete, môže byť napr. zápcha smer Hodžko cez ktorú by sa tbus bol musel predrať.
samkoh
Rozlišuje klasický bezbaterkový trolejbus úplné spadnutie palíc vs. plánovanú jazdu na zotrvačnosť napr. pod úsekovým deličom? Teoreticky pokiaľ by sa na tých dvoch križovatkách upravil signálny plán a spravil by sa t-bus pruh, nedalo by sa ten kúsok bez trolejovej stopy v smere od Koliby na Kollárko prejsť "na zotrvačnosť"?
P.S. asi som tú prvú otázku zle napísal, ale išlo mi v prvej časti príspevku o to, či sa zberač vie na krátkom úseku mimo trolejovej stopy tváriť, že len ideme cez úsekový delič.