Vymenená bola "A" výhybka pred zastávkou Kozia za novú s elektrickým krížom, po novom je vypnutý smer s neutrálnym poľom prehodený na stopu na Šulekovu.
Stále je viac možností, viď príspevok od Urbanwaya. Ale prečo to nepovedať rovno, keď sa dá v inotajoch, že? Na slušnú otázku buď neodpoviem, keď neviem, ale keď viem tak odpoviem priamo a nie záhadne. Nič zložité v tom nie je, len normálna komunikácia.
Teoreticky to môžu byť až 4 výhybky. 2 na Búdkovej a 2 na križovatke Palisád a Šulekovej. Ale aj keby bola len 1 možnosť, tak nie každému to hneď napadne, a preto nechápem, prečo to jednoducho nenapíšeš, keď vieš a nie je to tajné?
Okolo Incheba zapcha, polícia uzavrela diaľnicu smerom na Rajku kvôli piesočnej búrke navyše do toho je ešte výstava na Incheba takže 80 a 88 má výrazné meskania
Mne išlo práve o to, aby sa mohlo za vodiča trolejbusu dostať čo najviac ľudí, keďže trolejbus je bližšie skôr k autobusu, než k vlaku. Ak by sa sprísnili požiadavky aj na vodičov autobusov, tak by sa situácia zhoršila ešte aj tam...
to je ale potom administrativne jednoduchsie nasadit rovnako prisne poziadavky aj na vodicov autobusov (z hladiska bezpecnosti to neobsahuje ziaden problem) akurat ze to nie je asi to co chces.....
Nebolo by potom dobré zjednotiť zdravotné nároky na vodičov trolejbusov s nárokmi na vodičov autobusov (t.j. na vodičov trolejbusov by boli miernejšie zdravotné nároky ako v súčasnosti)? Viem, že trolejbus je dráhové vozidlo, ale riadenie vlaku a trolejbusu je dosť rozdielna vec, a preto by to logicky dávalo zmysel, ak by sa tým mal čo i len trochu zvýšiť počet vodičov trolejbusov.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ