Načo čakať 5 sekúnd keď môžeš vbehnúť pod bus/tbus, možno by bolo dobré dať to odpočítavanie do preč lebo potom nikto nečaká na zelenú všetci už vbiehajú na prechod
Dnes pred 8:00 totálne upchatý Blumentál. Vrchári robili niečo na vedení v priestore výhybky smer centrum. Vytvorila sa hneď kolóna električiek na Radlinského a busov cez celú Vazovovu.
Rušenie dopravnej obslužnosti by mala byť absolútne posledná možnosť a vlastne by k nej nemalo ani dôjsť. Plne si uvedomujem, že teraz argumentujem z pozície tej časti verejnej správy, ktorá je za uvedené problémy zodpovedná a neargumentuje sa mi ľahko (ja som ale žiadne lotérie ani krúžkovné nevymyslel), ale proste neexistuje aby obec rušila dopravnú obslužnosť s myknutím pliec "my nemáme peniaze". Potom obec nefunguje.
Požičiam si teraz myšlienku 810zssk: verejná doprava je rovnaká služba ako kanalizácia, dodávka pitnej vody, odvoz smetí, základná škola, zdravotníctvo.
Asi by si nebol nadšený, keby Ti mesto povedalo, že Ti vypína vodu, prestáva čistiť kanalizáciu, prestáva Ti odvážať smeti, zruší ambulancie a zavrie základné školy lebo "hups, nie sú peniaze".
Obmedziť môže s tým, že je to dočasné. Dá sa s tým do istej miery žiť. Ok, smetiari budú chodiť raz za dva týždne a smetiak bude obhádzaný sáčkami. Ale nie úplne zrušiť.
Neviem, či by tá výmena vozidiel počas dňa medzi 4/9 a 7 reálne priniesla nejakú úsporu. Lebo dnes vozy z linky 7 ráno hneď zatiahnu do vozovne a poobede z nej vybehnú a hneď od Vinohradov sa napájajú na linku. Po novom by si mal x dojazdov a výjazdov z liniek 4 a 9 a prejazdov medzi linkou 7 a 4/9 a poobede naopak. Čiže by sa zvýšil počet vzkm a nakoniec by to možno vyšlo drahšie ako pri terajšom stave.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Arrivaderci
Pokiaľ niekde na každé euro tržieb doplácaš ďalšie euro vs na euro tržieb doplácaš štyri eurá, kde začneš šetriť ako prvé?