Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
7085 to na dnes vzdala😢





Reakcia na: TeBeCe #172706:
29 sa pomaly rozbieha.
Reakcia na: Trammat #172704:
Vsetky stoja niekde pri kamenolome. Nejazdi ani 139.
Reakcia na: Trammat #172704:
Premávka električiek obnovená, dôvodom bolo auto v koľajisku pri riverparku.
Dúbravka+Karlovka bez električiek, premáva NAD X4, podľa tabúľ vôbec nepremáva linka 29.
Reakcia na: N/A #172702:
- "keď sa vrátiš z prace, kúpiš stromček",
- "drahá, dnes jazdím do 22.00, OBI zatvárajú o ôsmej"
-"vravím ti, bez stromu sa nevracaj"
-"ako povieš :"
92 pri krematoriu zabludila.
Reakcia na: Johny D #172700:
Odklon zruseny, premavka a obsluhovanie zastavky Hodzovo nam. pre linky 83, 84, 93 smer Zochova v pôvodnej polohe obnovena
Z dôvodu dopravnej nehody v zákrute za zastávkou Hodžovo námestie (prevrátené osobné auto) a neprejazdnej komunikácie, je zastávka Hodžovo námestie, smer Zochova pre linky 83, 84, 93 obsluhovaná pri Tatra banke (zastávka trolejbusov, smer Námestie 1. mája), autobusy ďalej premávajú na Kollárovo námestie, kde sa otočia ako linka 80 a následne späť podjazdom na Hodžovom námestí smerom na Zochovu po svojej trase.
Reakcia na: Miro #172697:
Lenže situácií, v ktorých by vodič prichádzal kolmo na zastávku, aby videl bielo-červené na zábradlie, je v celom meste tak 0,0. Takže načo ho mať strakaté, ak to neplní žiadnu úlohu?
Reakcia na: gejza #172696:
To značenie je tak zle, že verím, že 50% priestupkov nie je úmyselných. Preto najprv funkčné riešenia a potom represia.
Reakcia na: gejza #172695:
Presne tak, ale tu to vyzerá, že tie zábradlia a stĺpiky chcú byť čo najnenápadnejšie.

A viacerí diskutujúci na tomto fóre chválili tie antracitové zábradlia, aké sú pekné, nie ako tie škaredé bielo-červené.
Reakcia na: Ike #172692:
"Je potrebné použiť aj opticko-psychologické a fyzické prekážky (šikany), aby to platilo fakt pre všetkých. Menej áut (aj s vyššími otáčkami a splodinami na jedno auto) = menej exhalátov a absolútnych číslach."

... možno by postačovala tvrdá represia, dôsledné udeľovanie a výber pokút ...
Reakcia na: Miro #172688:
pokiaľ viem, tak stĺpiky, zábradlia či reflexné pásiky nemajú súťažiť o Miss Sympatia
Reakcia na: Ike #172691:
Na Karadžičovej nie je VDZ ani pre ten nový BUS pruh.

Mohli tam postaviť aspoň ten príves s digitálnou tabuľou. Na ten sa peniaze prekvapivo našli. 😁
Reakcia na: Miro #172688:
Najkrajšie je to teda asi rozdrbané po nehode. 😁
Reakcia na: si #172690:
Pointa zóny 30 nie je dať ju na Pražskú, ale dať ju tak, aby demotivovala tranzit a zároveň "zrovnoprávnila" cyklistov a chodcov. Samozrejme to nemôže byť na slovenský spôsob, že dám značku, a hotovo ✔️. Je potrebné použiť aj opticko-psychologické a fyzické prekážky (šikany), aby to platilo fakt pre všetkých. Menej áut (aj s vyššími otáčkami a splodinami na jedno auto) = menej exhalátov a absolútnych číslach.
Reakcia na: zakaznik #172686:
Obrovský nedostatok počas tohto vedenia umocneny jeho proklamovanou orientáciou na udržateľnú mobilitu je VDZ, hlavne priechody. V takto žalostnom a zanedbanom stave neboli ešte nikdy. Najmä ak sa ostatné vdz obnovilo, tie priechody prakticky zmizli.
Reakcia na: birch #172689:
"Pri nižšej rýchlosti je kratšia brzdná dráha a nastávajú menšie škody na zdraví a majetku."
suhlas, nizsia kineticka energia nevykona tolko prace ak sa ma niekde "zmarit"
"Navyše doprava produkuje nižší hluk."
znacne diskutabilne, zavisi od vozidla a jeho konstrukcie.... ano, valivy hluk od kolies bude pri nizsej rychlosti (=nizsich otackach) takmer urcite nizsi (ak netrafis zrovna nejaku rezonancnu frekvenciu nejakych vibracii), avsak nizsia rychlost bude takmer s istotou znamenat nizsi prevodovy stupen v prevodovke a tak sa moze velmi lahko stat ze motor bude pracovat vo vyssich otackach, co bude takmer s istotou znamenat viac hluku (a aj emisii tak oblubeneho CO2 🙂 )

Reakcia na: si #172687:
Pri nižšej rýchlosti je kratšia brzdná dráha a nastávajú menšie škody na zdraví a majetku. Navyše doprava produkuje nižší hluk.

Ale so znížením rýchlosti skutočne nejde ruka v ruku aj menší počet nehôd. Ich dôvody sa však menia, k bežnej nepozornosti sa pridáva pocit menšieho rizika (však idem pomaly, to určite ubrzdím, nič sa nestane...) + nepohody (trčím v zápche pol hodinu / plazím sa cez mesto aj keď by som mal byť už doma) + správania ostatných (ak ideš pomaly, chodec sa ti skôr vrhne pod kolesá ako keby si šiel rýchlo). Naopak ubúda nehôd súvisiacich so stavom vozovky a kvôli nedaniu prednosti v jazde.

Ale inak rada, ktorú si dostal, že ak nevieš jazdiť v miestach s obmedzenou rýchlosťou, tak (tadiaľ) jazdiť nemáš, bola správna 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.