Možno ten dôvod je jednoduchší - že Pajštúnska a Bratská sú novšie ulice a ako hlavná bola označená pôvodná ulica a tým, že je tam CSS, nik sa nezaoberal ďalej úpravou hlavnej a vedľajšej cesty
Čo do počtu pruhov pred križovatkou nie, ale keďže Bratská a Pajštúnska majú stredový zelený pás, pôsobia opticky širšie a nadradenejšie. Ale ak je intenzita áut od Smolenickej výraznejšia, tak chápem tejto úprave.
Tak tak, ono to klame. Môj bývalý kolega býval v tom vchode na Toryskej, čo je najbližšie ku križovatke Kazanská x Uzbecká, dávno pred vybudovaním Kauflandu a semaforizare a ten vždy, keď sme uňho sedeli a z blízkej križovatky sa ozvala plechová rana a rinčanie, len sucho konštatoval: Problém tejto križovatky je v tom, že sa tu križuje hlavná cesta s hlavnejšou cestou.
A máš pocit, že tá cesta je širšia? Bratská - Pajštúnska je rovnako široká ako Smolenická - Jiráskova. A myslím, že je to ako píše Urbanway 2423 - intenzita dopravy v smere od Smolenickej je vyššia.
Z akého dôvodu je tam vlastne Bratská-Pajštúnska určená ako vedľajšia? Nechcem vodiča obhajovať, má sledovať značky, ale širšia cesta väčšinou evokuje, že je hlavná.
Vyzerá to tak, že Citroen išiel po hlavnej od Smolenickej, BMW išlo od Skyboxu smer Panónska/Lafranconi, vypnuté svetlá a v malom mozočku sa zapla asociácia "idem rovno, som na hlavnej". Ešte, že to mali hasiči blízko a mohli vybehnúť takpovediac v papučiach.
Ja som išiel niekedy v čase tej nehody (tesne pred 12tou) k autu a videl som celú križovatku zablokovanú policajtami + dlhý autobus (myslím, že to bola 68), ako sa točil na parkovisku pri Lidli. A aj 99 sa na križovatke pri Lidli otočila a išla späť. Na to, aké "manévre" sa tam diali, vyzerá ten opis nehody oveľa menej akčne.
Údajne skončilo auto streche. Okolo 11tej som išiel okolo a semafory boli vypnuté.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ