Preco vsetko obmedzujes na Hlavnu stanicu? Cestou je nam. SNP aj Obchodna, co je napriklad jednoduchsia a rychlejsia dostupnost (a bez meskani) narozdiel od busov cez zapchaty Novy most.
Kto mimo špičky potrebuje jazdiť Hlavná stanica - Petržalka alebo späť? Do centra tých ľudí zoberie ako 1, tak aj 3 a rovnako to bolo aj v minulosti, kedy sa 1 chodila na Hlavnú stanicu len točiť - taktiež totiž nevozila nikoho.
Toť nedávno sa nedali točiť vozy v centre. To stále platí.
Bývam po trase linky 3, je to pre mňa jediný spoj (nie, nechodím do Petržky, vystupujem v centre ) čiže chodím ňou každý deň tak 4-6x aj v špičke, aj mimo nej, no že by mi vynechal spoj sa mi za posledný rok stalo 1x a to niekedy v septembri kedy bola aj NAD. Asi mám len šťastie.
Tvojimi argumentami by sme potom všetky linky mohli roztrhnúť v centre. Priecestie na Škultétyho či Ružinovská sú tiež dosť "vyhlásené" ako sa potom Karlovesčania dostanú do centra?
Z môjho pohľadu je linka 1 mimo špičky úplne zbytočná linka, ktorá iba žere vozy - ak zo stanice niekoho vezie, je to úspech. Omnoho radšej uvidím plne nízkopodlažnú 3, 4 alebo 9 ako 1, kde to využije maximálne vzduch.
to naozaj nedokazes pochopit, za tu mas linku, ktora pomaly kazdy tyzden, idealne v rannej spicke, chyta nejake meskanie a vypadky, a meskas do prace, na stretnutie, atd.?
na tento lobbing za L3 vam bezni cestujuci kaslu, potrebuju spolahlivu mhd
mame tu postaveny most kvoli comu vlastne? aby sa petrzalka preorientovala spat na autobusovu dopravu? naco sme ten most vobec stavali? naco sme vlastne stavali vobec nejaku trat?
to je naozaj tak tazke pochopit, ze spolahlivost mhd je jedna z klucovych veci, ktora rozhoduje, ci ju budu ludia vyuzivat? lebo neviem ako ty, ale vysvetlovat v praci xy-krat oneskorene prichody nie je ziadne terno a nie kazdy ma chapavych sefov
Tot nedavno ten tvoj jeden spoj trval tusim 25 minut... Dohladaj si v diskusii.
Cize namiesto stabilnej dopravy cez novu trat a s rychlym obehom a mensou spotrebou obojsmernych vozov sa kazdy tyzden nieco do...kasle na Racianskej a z trate, ktora ma 2 kolizne body s cestou (Farskeho a Safko) a mala by teda na nej byt casovo spolahliva linka (kedze nie je velmi kde burat), sa stava linka s nahodilymi vypadkami “1 voza” pocas roznych faz dna a tyzdna.
Demagoguješ. Nikto netvrdil, že je to najbezpečnejšia radiála. Iba, že ak sa niečo stane, tak dispečing to buď vie odkloniť a teda Petržalka to pocíti maximálne ako 1 vypadnutý spoj, alebo sa to rozpustí za pár minút, čo je tiež 1 vypadnutý spoj.
Schválne som si teraz zapol zastavkovú tabuľu na Sade Janka Kráľa, v smere na Jungmannovu majú 3 električky zhodné meškanie 2 minút, čo je bežné prevádzkové meškanie a okrem toho má rovnakú hodnotu = cestujúci to ani nepocíti, interval je zachovaný.
P.s Využívaš ty vôbec tie električky z Petržalky, alebo iba hejtuješ, lebo môžeš?
Zastávka Kollárovo nám. smerom dole od dnes zrušená, akože náhradná bez označníka je pod stĺpami vyššie, ľudia nevedia kde majú čakať na tbusy a šoféri nevedia kde majú zastavovať, vládne tam chaos, pôvodná zastávka je ohradená značkami (zúženie do jedného pruhu) je tam viacero robotníkov a ťažké mechanizmy, zrejme to idú celé rozkopať, hlavne že to bolo nedávno rozkopané kvôli plynovodu.......na Americkom sa chystajú trolejári s ćervenou plošinou, asi tam bude krátky výpadok buď tbusov alebo električiek.......
Ja som včera videl na tom istom mieste len v opačnom smere pokazenú #1831 aj s dielňou 8324 (fotené okolo 14:50). Tam sa nejak moc často kazia autobusy
Na Vazovovej skončilo v tom čase auto koľajisku (nemal správny rozchod, tak spadol do tej vykopanej jamy), nezastavili ho ani navigačné dosky ani zákaz vjazdu. Dotknutá linka 7, v smere na ŽST NM jazdila odklonom cez NĽŠ.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
martinah
na tento lobbing za L3 vam bezni cestujuci kaslu, potrebuju spolahlivu mhd
mame tu postaveny most kvoli comu vlastne? aby sa petrzalka preorientovala spat na autobusovu dopravu? naco sme ten most vobec stavali? naco sme vlastne stavali vobec nejaku trat?
to je naozaj tak tazke pochopit, ze spolahlivost mhd je jedna z klucovych veci, ktora rozhoduje, ci ju budu ludia vyuzivat? lebo neviem ako ty, ale vysvetlovat v praci xy-krat oneskorene prichody nie je ziadne terno a nie kazdy ma chapavych sefov