Ja mám úplne rovnaký problém s rozpoznaním toho, či to je šestka alebo päťka z určitej diaľky pri danom fonte. Ale hej, máš pravdu, my sme vlastne všetci len slepí Ach jaj...
Neviem, či to je konzistentné s tým poškodením, ale viem si predstaviť aj situáciu, že cyklista šiel pred autobusom v (bus) pruhu a zabrzdil na červenú - nevediac, že autobus má ešte preferenčným signálom voľno...
Ked tak pozeram na mapu, tak mozno by Americke namestie (ulica pri pumpe) fakt bolo lepsie, hlavne preto, ze obchadzka by pre auta bola mensia v pripade obmedzenia/zrusenia ako keby sa pripadne rovnaka vec spravila na Majkovej.
Nejako som sa stratil.
1) Kde sa stýka Americké námestie so Štúrovou? nemyslíš odbočenie z Amerického ku KÚNZ, kvázi do "predĺženej Špitálskej"?
2) Prečo Májkova a nie okolo benzínpumpy, ako bolo plánované?
Ako tak pozerám na to, číslo 61, mám pocit, že zmena typu písma, aby sa nemýlili čísla 6 a 8 spôsobila, že teraz sa tá 6 z diaľky podobá na 5. Prečo nemôže mať taký tvar ako tu v diskusii? To sa na diaľku nedá pomýliť s ničím.
Chcel som inak k nedávnej otázke S499 ohľadom obracania vozov pri Americkom námestí odpísať aj ja, ale nejako nestíham.
Ja by som navrhoval buď: pridať možnosť jednosmerného odbočenia z Amer. nám. na Štúrovu , čo by pri minimálnom polomere oblúka cca 20m (toľko majú myslím vnútorné koľaje obratísk) znamenalo posun električkovej zastávky Americké námestie o nejakých 20m proti smeru trasy a úpravu peších trás. V takom prípade by však električková zastávka Americké námestie mohla byť iba pre jednu súpravu.
Druhá alternatíva by mohla byť jednosmerná odbočka z Krížnej cez Májkovu k Blumentálu (iba týmto smerom, prípadne aj na Radlinského).
Tretia alternatíva by mohla byť dodatočná obojsmerne dostupná koľaj (na systém Molecovej, iba v dĺžke plnohodnotných 70m) na Krížnej medzi Trnavským mýtom a Legionárskou, ktorá by plnohodnotnejšie než iba koľajová spojka umožnila riešiť plánované výluky, vybrané výjazdy / dojazdy do Ružinova obojsmernými vozidlami a mohla by sa hodiť po dobudovaní trate cez Košickú -> mohlo by byť praktické viesť linku Molecova - Šafárikovo nám. - Košická - Trnavské mýto obojsmernými vozidlami. Obávam sa totiž, že akokoľvek bude vymyslený triangel pri Saleziánoch, nebude umožňovať vzájomné prestupy medzi linkami (tak ako pri Saleziánoch ani teraz nezastavuje L50).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Viko