Viem, skoro nikto ich nevyužíva, ale ja vždy radšej idem z Patrónky na Račianske mýto Linesom (ráno sú plné, ale poobede sú v tomto úseku prázdne), ako preplnenou 21.
no uznávam že na linesy a iné prímestské linky som nemyslel. ale debata sa celý čas točila okolo MHD. Takže protiotázka- ktoré linka MHD okolo spomínanej zastávky Mliekarenská iba prechádza a nezastavuje tam?
a ku Gagarinke- tá je hanbou Bratislavy a za túto ulicu by malo chodiť vedenie mesta po kanáloch...
Takže tadiaľ majú jazdiť aj všetky vozidlá pravidelnej linkovej prímestskej dopravy (a teraz myslím ten konkrétny Tebou menovaný úsek), aj keď na Mliekarenskej nezastavujú?
Keď som jazdil istý čas Uber, tak na firemnom aute na plecháčoch v BUS pruhu na Prievozskej som chytil taký výtlk pod mlákou v daždi, že geometria v ťahu a disk bol ožužlaný ako staré pero.
Podľa mňa je rozbitý povrch vážna skutočnosť, či už v buspruhu, alebo mimo neho a keď sa dá, tak treba jazdiť tam, kde je ten povrch lepší, na čo zbytočne ničiť autá a autobusy. Ak by boli buspruhy aj cesty v dobrom stave tak potom nech každý jazdí tam, kde má, ale nateraz by to podľa mňa nebolo dobré.
dobre uznávam komandovať nebolo správne slovo... mohol som použiť apelovať.
to nejde o to aby to bolo fér kto môže alebo nemôže ísť v tom buspruhu ale ten buspruh nebol vymyslený pre srandu králikov. Tak ak sa časť vozovky vyhradila konkrétnym vozidlám, očakávam, že tieto vozidlá budú túto časť využívať ak tomu nebráni nejaká vážna skutočnosť. A nie, rozbitý ale zjazdný povrch nie je vážna skutočnosť.
Chodci môžu prebiehať cez cestu aj mimo prechodu, to nie je nikde zakázané. A skuočne si myslíš, že vodič v MHD môže svojho šéfa komandovať? A okrem tohho tie cesty nespravuje DPB a na meste nikto ,,nejakého vodiča MHD" nikto počúvať nebude (lebo nie sú peniaze, vodič si to vymyslel, a pod.).
Keď je cesta v normálnom pruhu rýchlejšia (napr. blokovaný buspruh), prípadne pohodlnejšia tak prečo by mali jazdiť v buspruhu. Celý problém je v tom, že ľudom v IAD vadí, že nemôžu ísť v buspruhu a preto chcú aby aj MHD nemohla chodiť v normálnom pruhu (aby to bolo fér), ale tak VHD bude v tomto vždy zvýhodnená, pretože jazdí vo verejnom záujme. Týmto netvrdím, že sa má MHD v čase dopravnej špičky obiehať a preradovať krížom-krážom z a do buspruhu (napr. keď jeden autobus stojí na zastávke, ale ten druhý na zastávke nezastavuje, tak ten druhý kľudne nech počká) a blokovať tým vedľa idúce autá, ale keď večer ide vodič mimo buspruhu, lebo je to pohodlnejšie, tak na tom fakt nič zlé nie je.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TomJ