Tak teraz (najmä na električkách) striedač bere voz často na trase a nie na konečnej. Je to aj o nejakej dôvere a súdržnosti medzi vodičmi, ale tak to by v dpb nemohla väčšina ľudí kopať na seba a za seba. Samozrejme, že striedanie na konečnej je lepšie z hľadiska komfortu prebratia vozu, ale príde mi zbytočná buzerácia, aby napríklad na takej 91 sa striedalo pod Mostom SNP keď ranný vodič prišiel autom do petržalskej vozovne a poobedný býva v Jarovciach/prišiel autom do vozovne a prešiel na Jasovskú čakať na voz.
A teraz budeš na obratisku skúmať, či všetky zistené škrabance a ťukance na voze svojou polohou súhlasia s tými uvedenými v knihe vozidla? Pretože tie vozy sú po tých rokoch tak obúchané, že podľa mňa je toto už takmer nemožné.
Keď som robil sem-tam striedača, tak vždy som mal na prebratie aspoň 5 minút. Nerozumiem, čo je tak divného, ak si chcem skontrolovať niečo, za čo mám niesť (aj hmotnú) zodpovednosť. Možno len ešte nie som dostatočne deformovaný.
4261 blokuje zastávku SAV po menšej nehode s autom. Okoloidúci cyklisti to okomentovali slovami "vy****ný autobusár", hlavne že nevedia ani ako nehoda vznikla...
Ešte, že to nevedia nevedia na železnici, pretože by tiež požadovali, aby striedanie na medzinárodných rýchlikoch bolo v Budapešti, aby si mohli v "kľude" prebrať a skontrolovať mašinu. Čo tam chceš zisťovať, cetánové číslo nafty alebo tlak v pneumatikách? Sedačku a rolety si snáď dokážeš nastaviť aj na zastávke a vybalíš sa na konečnej.
Však si ho riadne preber, skontroluj všetko čo podľa predpisu skontrolovať máš a potom do vlakopisu zapíš dôvod meškania. Keď to začnete robiť viacerí, možno sa niekto na Olejkárskej preberie
Viem, že to nie je prvý ani posledný prípad (takisto ako aj jazdné doby na týchto xkách nie sú ideálne a tiež to nie je jediný prípad). Nech si každý strieda ako jemu vyhovuje. Len mi prekáža, ak mi nie je umožnené si riadne prebrať vozidlo, najmä ak striedam niekoho koho nepoznám.
Ako napísal v #169299 frenky, miesta sú pevne stanovené. Napr. taká 66 strieda(la) na Trhovisku. Tam je koľko sekúnd na skontrolovanie voza? A takých prípadov je viacreo. Takže tie X-ky nie sú ani prvé ani posledné. Ale to je všetko teória. Prax je taká, že vodiči sa úplne bežne striedajú na trati, kde im to najlepšie vyhovuje. Aj keď je to na ich vlastné riziko.
Ako to vlastne s tým striedaním je? Vodiči sa môžu dohodnúť, kde sa vystiedajú alebo je to presne stanovené, pretože napríklad na 4 sa niekedy striedajú na Trnku, inokedy pri Jurajovom dvore a to v tých istých poradiach. Niekedy sa aj jeden vodič pýta druhého, či ,,chce ísť až na konečnú" alebo ho vystrieda hneď.
Tak ja som.sa riadik tabuĺou virtuálnou... na Šafku smer SND meškala x33 3 minúty a X5 smer Dúbravka 2 minúty...
Fakt by stačilo aby tam boli aspoň 3-4 minútky vyrovnávka...
Viem. Ale viem aj to, že zdaľeka nie všetci. Niektorí si radi vkľude preberú a skontrolujú voz.
Edit: dokonca mám pocit, že striedanie na trase nie je úplne povolené
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ma178rek
Fakt by stačilo aby tam boli aspoň 3-4 minútky vyrovnávka...