Na základe akého právneho predpisu to majú kontrolovať vlakvedúci?
Inak spamujem to až inde, ale môže verejná doprava teraz fungovať? Keďže síce sú povolené cesty do a zo zamestnania, ale cesty v rámci výkonu práce sa nespomínajú.
Vo vlakoch to má vykonávať vlakvedúci a človeka, ktorý nemá vážny dôvod k ceste do iného okresu môže vylúčiť. Na východe to celkom funguje, neviem ako u nás a na strednom Slovensku.
ak aj neskontroluje zrejme budem v tej kolóne stáť spolu s ďalšími autami. A čo som počúval dopravný servis v špičke medzi 08.00 hod a 09.00 hod boli zdržania na vjazd do BA od 1,5 do 3 hodín
Od dnes je zákaz vychádzania okrem výnimiek a chcem sa spýtať, ako je to s regionálnymi autobusmi a vlakmi? Keď sa rozhodnem ísť z Bratislavy do Stupavy len tak, tak ma na hranici okresu bude v autobuse kontrolovať polícia alebo na to sa to nevzťahuje, či ako to vlastne je?
50 na 50 značí že 50% celej životnosti tá súprava jazdí a 50% stojí? Alebo že príčina porúch je na 50% neprávne ovládanie vodičom (teda tým medzikusom medzi sedadlom a pákou) a 50% technická závada na vozidle (výzbroji, etc ..)?
Predpokladáš správne.
Ale aj medzikus medzi sedačkou a radičom je už druhý raz v prestojovej tabuľke v jednom kalendárnom dni. Ono to bude ako žolík z milionára 50/50...
Blikajuci vianocny stromcek 2xT3S+2xT6A5 sa prave vlecie hore karlovkou. za nim kolona elektriciek a premava aj NAD X5
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BigMac
Ale aj medzikus medzi sedačkou a radičom je už druhý raz v prestojovej tabuľke v jednom kalendárnom dni. Ono to bude ako žolík z milionára 50/50...