Polhodinový takt do 2:30 by v piatky a soboty zmysel mal, no pri súčasnom zmýšľaní DPB to určite nehrozí - platia presvedčenia "v noci sa necestuje" a "nemá kto robiť nočné" (ani jedno z toho nie je pravda, ale o tom som sa tu už nedávno zmienil), čiže pridať výkony do nočnej výpravy zo zásady nie. Maximálne keď sa koná nejaká akcia v meste.
Každých 20 minút je v súčasnej situácii naozaj zbytočný luxus, ale každých 30 minút - na začiatok aspoň v noci pred voľným dňom a aspoň, povedzme, do 2.30 - by použiteľnosť nočákov výrazne rozšírilo.
samozrejme tam kde nie sú dobré výjazdy by som to riešil nočákmi, ale oblasť Hodžka zoberiem, ide N93 a N95 o 4:32
83 ide z Hodžka 4:50 prvá, 84 4:58, 93 4:43, 202 3:56 (tam by som N72 výhľadovo ukončil 3:30 z centra tak ako je dnes), 212 4:51(smer Prievoz) a 5:04(studienka), 207 5:08(smer Zimný štadión) a 4:48(studienka)
Zo zochovej musíme brať ešte 80, 94 a zväzok 31/39
80 ide smer Petržalka o 4:32, 39 smer CSU 4:32, opačný smer 4:59 a 94 o 4:50 smer Petržalka
Nočáky majú celkom dobré pokrytie oblastí až na pár výnimiek, s tým že by šli do 4 rána vedeli by sa dané spoje prirodzenejšie napojiť na nejakú trasu príklad:
nočák N31 príde na CSU o 4:10, do mesta by šiel 4:25 ako riadna 39, resp by mohli ísť tieto nočáky do vozovne pri niektorých linkách (N31:>39Trnávka, N34->83Petržalka), odpadli by niektoré jalové výjazdy
Áno, väčšina výjazdov je na trase, z čoho vyplýva, že spojenia z periférie do centra sú husté a luxusné, no v čase plus-mínus 4:30 sa nemáš ako dostať z centra na perifériu, až na malé výnimky.
nemyslím si, že je potrebné ťahať nočáky do 4:30, keďže už väčšina výjazdov je na trase, možno by skôr trebalo nočáky zahustiť na 30 minút, resp do 1:30 cez víkendy aj na 20 minút
Krajšie je, že ten voz reálne vylezie do premávky v rovnakom čase ako cez týždeň a vykoná odchod o 4:25 z Jasovskej smer mesto, akurát namiesto odchodu o 4:40 hnije pod mostom 26 minút, aby potom o piatej odišiel. No však čo už, jedného dňa si snáď tieto čerešničky všimne aj niekto kompetentný a začne ho to trápiť.
Odpoveď je v CP z Čunova. Cez víkend je tam ráno interval 30 minút, nie 20, preto nie je potrebný ten výjazd. Určite by to ale chcelo nejako ošetriť, možností je tam viac.
Ja ale hlavne dúfam že sa raz konečne dožijeme spojenia N91 a N93 a zároveň doplnenia nočákov o 4:30 (toto samozrejme nikoho nežere, lebo ľudiavnocinecestujú, ale dostať sa v BA niekam na piatu je bez auta úplné peklo).
Celkom náhodou som zbadal v cesťáku, že cez víkendy sa nekoná prvý odchod linky 91 spod mosta o 4:40. Prečo?
Celú noc funguje nadväznosť z N93 na smer Slnečnice a ďalej, no z posledného nočáku o 4:30 z mesta takýto prestup v sobotu/nedeľu ráno nie je, nočák príde na Jasovskú o 4:50, prvá 91 odtiaľ ide až 5:11.
Nehoda osobného auta s električkou smer z mesta v križovatke - odbočka na Zátišie.
Električka nebola poškodená, pred jej odjazdom najprv svietil smer "Jurajov Dvor", potom sa preplo na "Zátišie", a šla na Zátišie.
Skús sa zamyslieť nad vetou:
"Verím že určite budú nejaké miesta hodné vyznamenania "najhoršia cesta sveta", ale predpokladám že ich bude % asi toľko isto, čo na slovensku kvalitných ciest....."
Táto veta neobsahuje žiadnu informáciu.
Môže znamenať, že na Slovensku je rozdrbaných 90 % ciest a práve toľko % je kvalitných ciest v Nemecku.
Ale môže znamenať aj to, že na Slovensku je 1 % rozdrbaných ciest a práve toľko % je kvalitných ciest v Nemecku.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Jadran