Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Joyki #167745:
Na tú 7128 som čakal o zastávku ďalej... Podľa všetkého 7515 nedobrzdila, išli asi za sebou cez križovatku.
Našťastie nič vážne
Mám otázku k Tedomom. Tu na fóre sa o nich väčšina vyjadruje veľmi negatívne. Pýtam sa prečo, lebo ako cestujúci - laik môžem len konštatovať, že sú vnútorne usporiadané pomerne dobre, podľa mňa lepšie ako Citelisy alebo Urbanwaye. A pri jazde nepozorujem nič neštandardné. Tak čo je na nich zlé? Za toto mi, prosím, nedávajte ani + ani -, je to jednoducho len otázka na niekoho, kto tomu rozumie a kto mi to vie vysvetliť.
A ešte otázka k vozu 2114. Ako jediný z 3. série je odstavený. Prečo? Vážne poškodenie, porucha, nehoda?
Reakcia na: Mhr1 #167741:
Podľa virtuálky nie je vonku, veď na 9 ani nie je písaná.

Keď už píšem príspevok tak info - 7127 bez reklamy a pred zastávkou Úrad vlády smer STU zastali električky.
Práve teraz nabúral a 1ka do 7ky smerom dole zo stanice tesne pod križovatkou. 7 náhle nabrzdila, 1 dala magnet, ale nestihla zastaviť.
Priatelia, 7303+04 je naozaj vonku s cestujúcimi, alebo je to len skúšanie palubného počítača?
A ešte otázka k výprave T3P. Vypravované sú od polovice septembra na krasňanské poradia e-3/9, e-4 a e-7, ale oficiálne sú až na prvé 3 dvojice vedené vo vozovni Jurajov Dvor. Ako to teda je? Sú fyzicky na JD a jazdia na nich vodiči z JD, alebo si ich berú krasňanskí vodiči z JD, alebo sú dočasne v Krasňanoch?
Krútič kolieskom v 3902 radšej odíde z Koliby naprázdno v momente príchodu meškajúcej 203 z mesta než by mal brať nejakých cestujúcich... 👎
93/1 - 4914
95/2 - 4042
99/2 - 2352
Reakcia na: trolejbus6207 #167736:
podľa všetkého tam pôsobili ŠIROKÉ geopatogénne zóny 💀 💀 💀 💀 💀 💀 💀
Samozrejme, že tu malo byť dávno mimoúrovňové priecestie. Kúsok ďalej, až na úrovni konečnej električiek, aby sa konečne pretiahla električka popod trať, k nákupným centrám a na letisko. Ale namiesto toho tu ešte niekto stále blúzni o metre a my pritom nemáme peniaze ani na necelých 100 m podjazdu pod železnicou...
Reakcia na: danlo #167734:
Presne ten, čo súdruhovi z ŠTB odpustili pri kolaudácii BAUHAUS-u, lebo "sa kolauduje len etapa 1 a premostenie je súčasťou etapy 4", o ktorej sa vedelo, že nikdy nenastane 💀 💀 💀
Reakcia na: danlo #167734:
ten nasyp tam vznikol az neskor (a neviem preco ho developer prilahlych prevadzok nakoniec nemusel aj dobudovat), v casoch zaciatku vystavby v tejto lokalite ale par mesiacov fungovalo priecestie niekde cca v tych miestach ako som sem pastol (a malo aj svetelnu signalizaciu)
Reakcia na: si #167733:
ked sa na googli pozries zhora a posunies sa kus smerom von z centra, tak si mozes vsimnut zaslepeny nasyp pre buduce premostenie trate a napojenie na Hradsku
Reakcia na: fanatikmhd #167732:
volakedy uz hodne davno mi bolo povedane ze toto priecestie sa ma komplet zrusit a cesta zaslepit, ze nahradit by ho malo vyustenie galvaniho na hradsku niekde tu:
https://www.google.com/maps/@48.1598013,17.1839835,3a,75y,25.08h,81.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1s7nwQhb0w86tG9VEJvSo37g!2e0!7i13312!8i6656
a svojho casu tam nejaku chvilu dokonca aj priecestie bolo, ale potom sa na to akosi zabudlo....
Reakcia na: ufo #167729:
To máš pravdu, ideálne mimoúrovňové skrz rozsha dopravy jak na trati tak na ceste. Problém u tvojho popisovaného je, že používa krycie návestidlá, čo tu príliš praktický význam nemá. Tu by musela byť keď tak CSS ktorá bude aktívna skôr ako bude aktívne priecestie - teda zastavením áut začne vyprázdňovať priecestie skôr než sa samo aktivuje. Lenže to si reálne neviem predstaviť pri odchode z NM (od UNS je miesta dost, napriklad CSS sa aktivuje sucasne s priecestím pri Astronomickej, resp od krycieho návestidla na Letisko), ale od stanice by sa muselo ručne spúšťať - čo však môže mať skrz rôzne doby pobytu vlakov (od prechodu po stojaci, rôzne rýchlosti) veľmi neblahý vplyv na IAD (a vlastne aj MHD ktorá tam ostane s ňou trčať). Fakt je, že najlepšie by bolo to začať riešiť natrvalo mimoúrovňovo - zapušťať cestu od cintorína aj od súhvezdnej k priecestiu, krháč pod zemou, podliezť trať a nazad hore. Nakoľko sú výjazdy zo Slowackého aj z parkobisk blokované, cxa 100m pred priecestim zo všetkých strán cesta sa nijak nedelí - klesnutie a zvýšenie je realizvoateľné (trochu prudšie, ale ide to)
Tomuto to bolo vcelku jedno, čo mu zostalo na trati. Bola tam vôbec kolóna smerom k Avionu v tom čase?
Reakcia na: ufo #167729:
Tam malo byť už dávno mimoúrovňové križovanie.
Reakcia na: Andy #167727:
Tam mala byť už dávno svetelná signalizácia prepojená s zab. zariadením ŽSR, keď už to je v takých ÚP ako Staškov, Humenné mesto atď...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.