Zrejme pôjde o tachograf. Každopádne je hanba že DPB, firma s 500 vozidlami, musí pri poruche autobusu zrušiť linku a odstrihnúť celú obec od Bratislavy.
O akú licenciu sa má jednať? Licencia na medzinárodnú dopravu je predsa viazaná na dopravcu/linku a nie na vozidlo. Nejde skôr o pokladňu/mýtnu jednotku?
Lebo v čase najväčšieho nedostatku vozov sa z dlhej chvíle hrajkajú s počítaním substrátu na linkách 91, 191, 192, 196. Už asi sedemdesiaty siedmy krát tento rok.
Dnes ráno nebolo na 68/8 čo vypraviť - zjavne sa nenašiel ani krátky voz. Určite k tomu prispelo aj to, že na L196 sú od včera vypravované kĺby, ale aj tak - zo 180 prevádzkových NB18 dnes nevypravených 31ks, čo je 17,2%, Mercedes je na tom podobne - zo 41 Capacity dnes v premávke 34, čiže 17,1% nevypravených, dielenská časť DPB má určite čo naprávať...
V danom čase 78 využívam v rovnakej oblasti, a jazdí denne relatívne načas, od Eurovei ide načas, a od Vrakune cxa 2minúty. 7:15-7:24 je už interval spojov = musel byť výpadok vozidla na trase. Ale na 78 sa dá spoľahnúť. Je možné, že využívate smer Šoltésovej-Eurovea a neskôr pravidelne, tam nastáva problém skrz zápchy vo Vrakuni, avšak interval medzi spojmi býva dodržaný...
no ked sa da spolahnut na zapchy v casti mesta odkial zacina svoju put L78, tak je jasne ze jej spolahlivost vysoka nebude... (a veru neviem ci jestvuje v celej BA dopravne upchatejsia oblast ako su Podunajske Biskupice a Vrakuna)
78 opäť meškala zo Šoltesovej, mala ísť 7.15 a 7.24 som nastupovala na 210 a 78 nikde...
Dennodenný problém 78... Nedá sa na ňu spoľahnúť.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Mike