A najhoršie je, že sa to dozvedia cestujúci až po vystúpení z električky či autobusu, ktorými by sa mohli odviesť ku tomu druhému nadchodu...
Tam mal byť podľa mňa určite zriadený dočasný priechod pre chodcov (ak sa nedala rekonštrukcia vykonávať za jeho prevádzky), ale vyzerá že tu sme stále len v Bratislave.
Vozidlo #2228 (dnes na L88) má pokazenú klimatizáciu, alebo je pokazený komponent medzi volantom a sedadlom?
Klimatizácia (alebo niečo iné zo stropu?) hučí, ale vôbec nefúka vzduch ani nechladí, okná pozatvárané...
To je fakt taký problém pootvárať na konečných všetky okná aj strešné (tie sa na tých novších SORkách otvárajú zo stanovišťa vodiča, nie?) v prípade ak riadne nefunguje klimatizácia?
Mám pocit, že som sa tento rok neviezol ani raz autobusom z Trnávky alebo Juráku, ktorému by riadne fungovala klimatizácia a väčnou je v nich viacej okien zatvorených ako otvorených.
V katalógu vozidiel sú autobusy TEDOM, ktoré boli vyradené, opäť medzi riadnymi autobusmi. Znamená to, že sa ráta aj s nimi počas modernizácie Karloveskej radiály ako náhrady za električky?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
yellowcaptcha
Tam mal byť podľa mňa určite zriadený dočasný priechod pre chodcov (ak sa nedala rekonštrukcia vykonávať za jeho prevádzky), ale vyzerá že tu sme stále len v Bratislave.